Jeg har bare brug for luft.
jeg har en datter som lige er blevet 1år de første mange måneder har alt været fint, hun er dog (og har altid været) generelt meget sur og klynkende.
den sidste måneds tid er alt gået galt, hun sover ikke om natten og står op hverdag omkring kl 5.
Jeg kan virkeligt ikke mere, de sidste nætter har jeg fået mellem 3-4 timers afbrudt søvn. Jeg fortryder nogle gange at vi har fået hende, vi har også et andet barn som altid har sovet godt.
Det værste er næsten når vi står op så kan jeg INGENTING, jeg har været vågen med hende en time nu, jeg har ikke fået bukser på, tisset eller børstet tænder. Hun skriger hvis jeg sætter hende fra mig, jeg kan ikke sætte mig med med hende så skriger hun, så den eneste mulighed jeg har er at stå/gå med hende på armen hvis ikke hun skal vække vores store barn.
jeg kan mærke jeg ikke kan rumme hende på den her måde, ikke at jeg selvfølgeligt gør noget ondt, men kommer ofte til at sige hold kæft, og ligesom bare holde hende, omsorgen og hengivenheden forsvinder i takt med mon nattesøvn, der går altid omkring en time om morgenen før jeg bliver mig selv, når jeg ikke har sovet. Det er også fordi hun ikke bare græder, men hun skriger! Sådan virkeligt gennemtrængende, hvinende skrig.
Jeg ved at jeg bare burde tage mig sammen og agere frisk, men jeg kan virkeligt ikke.
Anmeld
Citér