Jeg magter ikke mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

He He, jeg siger da selvfølgelig til mit barn at der ikke findes spøgelser, ligeså vel som at jeg jo hellere ikke ligefrem  fortælle mit barn at der findes psygopater som faktisk kan finde på at skyde folk på åben gade, fordi nogle går med pistoler, eller knive.

jeg syntes ikke et lille barn skal vide sådanne ting. Og da her ikke er spøgelser, så lyster jeg ikke at kører den længere ud.

Nu syntes jeg personligt også, at der er meget stor forskel på psykopater og spøgelser. 

Spøgelser behøver jo ikke være noget, som man skal være bange for.  Men det handler nok også om, at man lærer sit barn at der ikke er noget at være bange for.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Anonym trådstarter

Hej  

kan huske hvordan jeg det første år kunne stå op og græde hver evig eneste morgen. Det er slet ikke for sjov når man siger at mangel på søvn er den bedste form for tortur! 

Det eneste rigtige der kan ske er at du får sovet - ihvertfald får dig en rigtig rigtig god lur, hvor du ikke skal have et halvt øre på hende også. 

Det er foreslået, men tænker virkeligt at du har en ubrugt ressource hos nogle bedsteforældre. Ved godt du har en frygt for at hun vil holde dem vågen en hel nat også, men for dem er det kun én nat, og for dig kan det redde din mentale tilstand totalt! 

Dagene hvor det er værst håber jeg virkeligt du er god til at gøre noget godt for dig selv- køb dit yndlingsslik, gå en tur med en veninde, tag en langt bad eller lige det som virker for dig. Det er bare med at få fyldt op for noget energi - så får du det bedre med dig selv og bliver også en bedre mor for din lille nattebandit  

Mvh 

en seriøst erfaren mor til en søvnterorist  

Jeg fik mig en dejlig lur igår, og idag har jeg sovet til intet mindre end kl 9. Min mand kunne godt se at nu var jeg snart brugt op så han tog morgenvagten og gør det samme imorgen. det har han nu også gjort flere gange, men lige igår var jeg helt ude af den. 

Men jeg må også sige at når jeg læser mit opslag nu, hvor jeg er veludhvilet, så sidder jeg jo slet ikke med de samme følelser. Jeg kan godt magte mit barn og er jo slet ikke sådan en lorte mor som jeg lige følte mig der. Følelserne sad vidst lidt ude på tøjet lige der

men vi har fået afklaret hvad der var problemet og imorgen køber vi Panodil så vi forhåbentligt alle kan sove lidt bedre

Anmeld Citér

21. december 2016

ESV

Anonym skriver:

Jeg fik mig en dejlig lur igår, og idag har jeg sovet til intet mindre end kl 9. Min mand kunne godt se at nu var jeg snart brugt op så han tog morgenvagten og gør det samme imorgen. det har han nu også gjort flere gange, men lige igår var jeg helt ude af den. 

Men jeg må også sige at når jeg læser mit opslag nu, hvor jeg er veludhvilet, så sidder jeg jo slet ikke med de samme følelser. Jeg kan godt magte mit barn og er jo slet ikke sådan en lorte mor som jeg lige følte mig der. Følelserne sad vidst lidt ude på tøjet lige der

men vi har fået afklaret hvad der var problemet og imorgen køber vi Panodil så vi forhåbentligt alle kan sove lidt bedre

Du er da ikke nogen skidt mor, der er en grund til at man bruger fratagelse af søvn om tortur mange steder! Håber dråberne hjælper og i smart får noget ordentlig søvn ALLE sammen

Anmeld Citér

22. december 2016

Sahara82

Anonym skriver:

Selvfølgeligt er du ikke en lorte mor. Det er let at gennemskue at du var flad for energi ☺️ 

Det lyder som om du har en dejlig mand, som er god til at tage ansvar. 

God jul til jer  

Anmeld Citér

22. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Vil anbefalde dig Panodil junier stik piller de er rigtig gode dem brugte vi til mit ørebarn de hedder 10-15 kg men må godt bruges til børn der vejer lidt mindre de må bare ikke få dem lige så mange gange om dagen som dem der vejer over min pige på 9kg får dem 

Anmeld Citér

22. december 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Du er da ikke nogen skidt mor, der er en grund til at man bruger fratagelse af søvn om tortur mange steder! Håber dråberne hjælper og i smart får noget ordentlig søvn ALLE sammen

Ja det er rigtigt, nu ved jeg hvorfor mine børn har bare altid sovet, så det var meget uvant

vi har givet hende lidt Panodil også, så nu håber vi på en god nats søvn

Anmeld Citér

22. december 2016

Anonym trådstarter

Sarah82 skriver:

Selvfølgeligt er du ikke en lorte mor. Det er let at gennemskue at du var flad for energi ☺️ 

Det lyder som om du har en dejlig mand, som er god til at tage ansvar. 

God jul til jer  

Dét har jeg ihvertfald. 

Tak og i lige måde 

Anmeld Citér

22. december 2016

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Vil anbefalde dig Panodil junier stik piller de er rigtig gode dem brugte vi til mit ørebarn de hedder 10-15 kg men må godt bruges til børn der vejer lidt mindre de må bare ikke få dem lige så mange gange om dagen som dem der vejer over min pige på 9kg får dem 

Vi har købt Panodil junior, dig i flydende form, men tænker det giver nogenlunde det samme  

så nu er jeg meget spændt på natten

Anmeld Citér

23. december 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Vi har købt Panodil junior, dig i flydende form, men tænker det giver nogenlunde det samme  

så nu er jeg meget spændt på natten

Den flydende Panodil giver et mere sikkert resultat end stikpillerne, så brug du roligt det 

Anmeld Citér

23. december 2016

Lenchick

https://www.babygear.dk/sengeklodser-bed-blocks-fra-spacebabies-farvede.html

Jeg har ikke set her i tråden om en hævet hovedgærde blev nævnt? 

Vores yngste på 2,5 har sin permanent hævet grundet astmatisk bronchitis. Vi bruger bedblocks da jeg blev hurtigt træt af at lægge bøger under. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.