Hej
kan huske hvordan jeg det første år kunne stå op og græde hver evig eneste morgen. Det er slet ikke for sjov når man siger at mangel på søvn er den bedste form for tortur!
Det eneste rigtige der kan ske er at du får sovet - ihvertfald får dig en rigtig rigtig god lur, hvor du ikke skal have et halvt øre på hende også.
Det er foreslået, men tænker virkeligt at du har en ubrugt ressource hos nogle bedsteforældre. Ved godt du har en frygt for at hun vil holde dem vågen en hel nat også, men for dem er det kun én nat, og for dig kan det redde din mentale tilstand totalt!
Dagene hvor det er værst håber jeg virkeligt du er god til at gøre noget godt for dig selv- køb dit yndlingsslik, gå en tur med en veninde, tag en langt bad eller lige det som virker for dig. Det er bare med at få fyldt op for noget energi - så får du det bedre med dig selv og bliver også en bedre mor for din lille nattebandit
Mvh
en seriøst erfaren mor til en søvnterorist
Jeg fik mig en dejlig lur igår, og idag har jeg sovet til intet mindre end kl 9. Min mand kunne godt se at nu var jeg snart brugt op så han tog morgenvagten og gør det samme imorgen. det har han nu også gjort flere gange, men lige igår var jeg helt ude af den.
Men jeg må også sige at når jeg læser mit opslag nu, hvor jeg er veludhvilet, så sidder jeg jo slet ikke med de samme følelser. Jeg kan godt magte mit barn og er jo slet ikke sådan en lorte mor som jeg lige følte mig der. Følelserne sad vidst lidt ude på tøjet lige der 
men vi har fået afklaret hvad der var problemet og imorgen køber vi Panodil så vi forhåbentligt alle kan sove lidt bedre
Anmeld
Citér