Hck skriver:
Først må jeg indrømme at jeg forstår ikke hvorfor du spørg om det er okay på baby. Dk, eller et andet forum, du vil simpelthent få så mange meninger og holdninger om det. Dernæst vil jeg sige efter at ha læst din tråd fra start af, at du er kommet med skiftende forklaringer flere gange om hvorfor - rejsen skulle være i orden. ( dyrke jeres lille familie, pleje parforholdet og gi din søn oplevelsen af en charterrejse ( der håber jeg så ikke at en 5 årig oplever det som en bedre ferie, bare fordi at det er charter), synes jeg nærmest at du prøver at finde en gyldig grund for det hele tiden. Stå ved din mening om at det kan i godt, uden at skal finde på nye forklaringer/ undskyldninger hele tiden. Jeg indrømmer blankt at jeg at siden mine unger var 9-12 måneder gamle har taget på en en kæreste weekend 2 gange om året med min kære mand og det har været så godt, men hvor nok flertallet herinde synes at det gør man ikke, ligesom jeg ikke synes man vælger nogle børn fra(på en måde), som du/i gør. Og undskyld min lange ud i en smøre, men jeg kan ikke få ipaden til at lave afsnit
Det er netop fordi jeg synes det er et spændende/ interessant emne, som også er rigtig vigtigt! Og jeg kender ikke så mange andre i samme situation..
Jeg prøver altså ikke st bortforklare noget som helst, men i en dialog, bliver ting da belyst på flere måder. Sådan er det da. Der er da flere årsager til at jeg har lyst til den ferie. Men det er rart at få flere forskellige syn på sagen.
Vi rejser aldrig alene - det ved jeg mange gør, men jeg har ikke samvittighed til at "forlade" de børn, der bor fast hos os, for det ville betyde, at de skulle passes af andre og det har jeg ikke lyst til. Jeg tror slet ikke, at jeg kunne nyde mere end et døgn eller to væk. Men der er vi jo igen forskellige
Anmeld
Citér