modesty skriver:
Okay - så nu har du alligevel lyst til "at dyrke kernefamilien" og det handler ikke kun om økonomien som du ellers påstod før?
Ej - jeg gider ikke at kværulere. På mig virker det bare som om der er to faktorer der spiller ind her. Men hvis du benægter det, så må jeg jo tage dine ord for gode varer.
Jeg ved ikke hvornår pigerne har sommerferie. Det var et tilfældigt eksempel. Men som sagt - det bør helt bestemt kunne gøres billigere ved at stykke turen sammen selv.
Tanken ER økonomien. Hvis vi havde haft pengene, var jeg slet ikke kommet i tanke om at rejse uden dem. Eller hvis vi havde haft muligheden for at rejse med dem på andre tider end mit i højsæsonen.
Hvis jeg vidste med mig selv, at jeg ikke ville kunne nyde en ferie uden vores piger, havde jeg jo altså ikke spurgt jer. Jeg nyder livet, om de er her eller ej, og det er da godt at vi kan det- det skal man da kunne om man hr fælles børn eller ej!
At vi garanteret ville tænke på dem, mangle dem, snakke om dem, er en helt anden sag- men jeg er sikker på at min mand og jeg ville nyde en ferie med vores søn og baby og glæde os over den tid sammen, som vi jo alligevel ville have delt derhjemme, men med huslige pligter osv også.
Der er altid flere faktorer der spiller ind, det synes jeg er utrolig underligt at du bider så meget mærke i.
At du ikke deler min mening om, at man slet ikke må få tanken kan jeg da sagtens forstå og respektere- jeg ved jo ikke engang selv hvad jeg selv mener om sagen. Derfor spørger jeg jer til råds - men dette bliver snarere en analyse af mine følelser omkring rejsen mere end selve det at rejse / opleve noget uden vores bonusbørn
Anmeld
Citér