Rejse med fælles børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2016

Mullesmith

Anonymor skriver:

Ej men så træd dog i karakter! Stakkels barn! Hvorfor i alverden godkender du den adfærd fra din mand? Og bare fordi du selv synes du kun er tante og ikke har ansvar, fordi det ikke er dit barn, så har du da naturligvis et ansvar for det her menneske. Du har jo valgt at han skal være en del af dit liv, så kan du da ikke bare sætte dig på bænken og trække på skuldrene over din mands ligegyldige opførsel overfor sin søn. 

Det er korrekt at visse større emner vedrører barnets mor og far primært, men som bonus har du da også et ansvar og en rolle, fordi du nu er i familie med det her barn og spiller en rolle i dets liv. Kan slet ikke forstå, at du kan være så ligeglad!

stop lige dig selv!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2016

Anonymor

Mullesmith skriver:

stop lige dig selv!!! 

Det var da også en måde at debattere på 

Anmeld Citér

5. maj 2016

lineog4

Anonym skriver:

Tak - jeg rejser ingen steder uden vores fælles børn- de skal ikke passes af andre under ingen omstændigheder 

Bare nysgerrig, men kunne du forstille dig at enten dig eller din mand rejste med de to store og gav dem en stor pige oplevelse mens den anden part blev hjemme med de små og havde en skøn tid i DK fx er sommerhus, eller andet? 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Bare nysgerrig, men kunne du forstille dig at enten dig eller din mand rejste med de to store og gav dem en stor pige oplevelse mens den anden part blev hjemme med de små og havde en skøn tid i DK fx er sommerhus, eller andet? 

Nej, det kunne jeg ikke. Jeg vil ikke rejse uden de små. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nåh ja, jeg kunne sagtens tage de piger med et sted hen, mens min mand blev hjemme  eller sagtens- nu skal jeg passe på hvad jeg siger. Hvis vi havde råd, så ja da! Vi har lavet mange ting alene 

Anmeld Citér

5. maj 2016

lineog4

Anonym skriver:

Så synes jeg egentlig du har givet svaret selv, for hvis du godt kan rejse uden de store men ikke uden de små til trods for de laver noget hyggeligt og sjovt med far, så er der jo en forskel på hvor meget man hører til. Ikke for at skyde dig noget i skoene eller på anden måde sige det er forkert - men det er egentlig for nysgerrige mig spændende, at der er den forskel. For hvad udgør forskellen, hvorfor kan man godt rejse uden den ene, men ikke uden de andre når forholdene er det samme: er sammen med far og får gode oplevelser.

Jeg tror godt jeg selv kunne rejse med min store pige og så var drengene hjemme med hygge hos far - gør det en weekend om året. Min begrænsning for at gøre det, altså tage ferie med er barn af gangen er økonomi, for pengene er ikke til mange ferier og så er konklusionen i mit hoved at pengene skal bruges til ferien med alle børnene. Men skulle jeg ikke tænke penge og antallet af feriedage, så rejste jeg gerne med dem hver for sig og sammen. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

lineog4

Anonym skriver:

Nåh ja, jeg kunne sagtens tage de piger med et sted hen, mens min mand blev hjemme  eller sagtens- nu skal jeg passe på hvad jeg siger. Hvis vi havde råd, så ja da! Vi har lavet mange ting alene 

Hov nåede at svare før jeg så det her svar  og så er mit svar modsat, hvis pigerne har følelsen af det kunne du sagtens og måske I endda kunne gå og drømme sammen om tøseturen I vil spare op til uden de små som jo begrænser, ja så kan man også det andet. 

Dog vil jeg igen sige med lidt søgen på nettet kan I få jer alle med, og ærligt jeg tror I får mere voksentid hvis I har flere børn med - baseret på egne erfaringer, da vi rejste med kun to børn var vi på hele tiden. Med 3 hvor min pige var blevet stor så gav det mere luft når baby sov for de to "store" kunne lege sammen og spurgte ikke os hele tiden

Anmeld Citér

5. maj 2016

Mullesmith

Anonymor skriver:

Der er så meget mere i det end man lige kan skrive i sådan en debat her så synes det er meget provokerende den måde du beder mig om st træde i karakter osv! Synes jeg ikke du kan tillade dig.

Anmeld Citér

5. maj 2016

Mullesmith

Anonymor skriver:

Desuden påstår du så at jeg er ligeglad! Altså undskyld mig men du ved jo overhovedet ikke hvad du taler om! Jeg har som vist også skrevet før tit opfordret min mand til at lave noget sammen med sin søn og jeg behandler ikke hans søn anderledes end mine egne børn. Men man kan jo altid selv læse det man selv tror er sandheden! Gad godt han var oftere hos os, da det er svært at komme til at "passe ind" eller at vi kan tilpasse os ham når tiden er så sparsom sammen. Men kan godt forstå han hellere vil tilbringe størstedelen af sin tid hos sin mor, jeg har også altid helst ville bo hos min mor! Mor er bare den bedste i verden i de fleste tilfælde og sådan er livet sku bare lige for os ihvertfald! Derfor er han da altid velkommen for ja han er en del af vores familie og ja jeg har sagt ja til både ham og min mand. Men det handler ikke om at min mand ikke har interesse i sin søn, mere st sønnen helst gerne vil være hjemme hos sin mor, hvor alle hans venner også bor og hvor han går i skole osv.

Anmeld Citér

6. maj 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mullesmith skriver:

Det er forældrenes ansvar! Ikke fars eller mors nye kone/mand! 

WAUV - hvor er jeg uenig. Når man vælger en partner med barn/børn vælger man hele pakken OG det medfører dælme et ansvar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.