modesty skriver:
Jeg tænker også at det nok mere handler om et ønske om en ferie alene med "den lille familie" end det egentlig handler om økonomi, for det burde altså kunne lade sig gøre at få det til at hænge sammen. Hvis man kan have råd til en ferie 4 personer det ene år, burde man også kunne udsætte den et år eller to og spare op til to ekstra personer.
EDIT: Hov, jeg kom til at citere det forkerte indlæg, men de var i det mindste begge dine. 

Altså- hvad du mener er årsagen er helt op til dig selv, det kan jeg ikke bruge til noget 
Jeg ved bare, at min mand forsøgte at presse mig i sin tid til at rejse med vores lille søn pg pigerne, mens han stadig var gratis. Det ville jeg ikke dengang- synes det var uoverskueligt at rejse med en lille baby. Det ville jeg sagtens kunne nu
af en eller anden grund.
Når vi efterfølgende har kigget afbudsrejser osv, stiger det vildsomt ved 3. Barn- spørg mig ikke hvorfor, jeg har ikke forstand på det, men det vil jeg mene min mand har, da han tidligere har rejst meget.
vi kender nogen der sidste sommer var i Tyrkiet, to voksne og to børn - 30.000 
det har vi ikke penge til. I øvrigt er de her aldrig i 27-28, en plan der ikke kan ændres på- som jo nok er de billigste uger i sommerferien ?
Jeg kan se at flere siger, at det ikke behøver være så dyrt at tage to ekstra med, så det vil jeg da prøve at undersøge. Men så bliver det jo tilmed i de dyre uger! Det er der vi har dem.
Og nu siger jeg at vi har råd- det har vi jo egentlig ikke- men vi kunne tage os råd, fordi det føles tiltrængt. Så jo- det er økonomien der sætter store grænser, kan jeg love dig- og så må du tænke hvad du vil 
Anmeld
Citér