Er jeg den eneste der studser over et behov for at tage et billede og poste når man ammer?
Der er mor i hvert fald ikke koncentreret om barnets behov...
tænk sig at man ikke en gang kan lægge de skide sociale medier fra sig i de par minutter (eller halve timer) hvor man ammer ??!!??!!
jeg synes også at amning af børn i en hvis størrelse er lidt grænseoverskridende (jeg har lidt en skæringslinie når de kan gå agtigt) - men jeg bliver faktisk mere stødt af kvindens behov for at gøre noget ud af at dele sin amning aktivt... Hvad med at koncentrere sig om barnet frem for de sociale medier / omverden?
Et er at det kan være nødvendigt at amme når man er ude for at dække barnets behov - når man deler sin amning på sociale medier bliver det lidt "se mig!" Eksponering af sig selv... På barnets bekostning, for når man har travlt med at fedte rundt med mobilen og Facebook Snapchat mv... Så har man ikke fokus det rigtige sted: på barnet...
Så et behov for at poste billeder af sin smning er for mig totalt egoistisk, og kommer for mig ud af en anden vej end den vej der hedder amning er naturlig... Selveksponering, med amning som undskyldning for det, for så er det legitimt at vise bar hud...
Anmeld
Citér