Diosa85 skriver:
Min søn har på ingen måde været slow starter med at starte mad op. Tværdigmod. Så nej. Det er ikke noget jeg ved som mor.
Som mor ved jeg til gengæld at min søn kan spises af hjemmefra og derfor ikk er sulten når vi så tager ud. Og bliver han små sulten så kan han spises af med et stykke frugt eller en lille frugtmos. Han behøver ikke få stukket en babs i munden.
Endnu engang vil jeg så pointerer at jeg ikke nævner uappetitlig osv. Det er dig der nævner de ord. Jeg har gjort klar flere gange at jeg godt kan finde ud af at kigge den anden vej selvom det er over min grænse.
Okay, men fordi din søn kan og er super sej til det, er det jo ikke ensbetydende med ALLE andre bebser er sådan :-) Modsat dig, må jeg personligt indrømme jeg ville lægge mindre mærke til en anmetår end en unge der sad og gnavede frugt/grød og det gris der hører dertil. Og sådan er vi jo så forskellige, halleluja for det :-)
Nej, det ved jeg godt du ikke har skrevet - det skriver jeg heller ikke. Det er nogle af de beskrivelser som ellers dukker op, når folk beskriver hvorfor de mener amning hører til hjemme og ikke ude.
Jeg er helt med på din udmelding i tråden, og nok stoppe med at prikke mere for nu, kunne bare ikke lige helt lade være og var nysgerrig efter at få mere ud af det skrevne :-)
Anmeld
Citér