NV skriver:
Synes godt nok der er en del der angriber trådstarteren.
Bliver en smule irreteret på hendes vegne.
Helt ærlig ville jeg heller ikke bryde mig om hvis en af min mands tidligere flirt (sexpartner, uanset om der er tale om en enkekt gang eller flere) skulle være med. Det virker bare forkert at hun også kender den side af ham. Ville absolut heller ikke have mine tidligere sexpartnere med til bryllup. Men det måske bare mig der er underlig.
Det handler vel om forskellighed, jeg er ligeglad med om min mand har været i seng med et menneske eller ej, derimod er jeg ikke ligeglad med om han holder af dem eller ej. De mennesker han holder af og ønsker at have i sit liv, dem må jeg investere i, jeg må forsøge at lære dem at kende, se de gode sider han ser i dem.
I ts tilfælde er det jo ikke bare en flirt der skal inviteres med, det er en ven han har kendt hele sit liv, en han opfatter som sin søster, en der formodentlig betyder noget for ham, og ja som han så også har haft sex med en gang.
Når vi er sammen med min mands gode veninde, så møder jeg hans veninde, den han holder af, jeg møder ikke den han "bare" har haft en lille flirt med. Jeg møder en der vil min mand som ven, der holder af ham, som har en fælles fortid som de værner om. Jo i starten syntes jeg da også det var lidt, uha vil han hellere hende - jeg var 19 år de var 13 år ældre end mig, hun var mere moden, kunne ting jeg kun kunne drømme om, hun gjorde mig usikker. Men hun var gift, han kiggede beundrende på mig så mon ikke jeg godt alligevel kunne begrave den usikkerhed og så møde et fantastisk menneske.
Hvis historien var: min kommende ønsker at invitere en ubetydelig flirt med ti, vores bryllup, en han kun kender fordi han endte i hendes seng, så ville mit svar være et helt andet.
Men historien er: jeg tror min kommende mand, ønsker at en hans rigtige gode veninder som han har kendt siden han var barn, skal med til vores bryllup. Men jeg har det svært med det for for x antal år siden endte de ved en fejl i seng med hinanden, noget de aldrig gentog, sexen ødelagde ikke deres venskab, så da jeg mødte ham var de meget sammen, men med mig og tosomheden stilnede det lidt af.