Sprit25 skriver:
Måske ses de ikke fordi gommen godt ved bruden er jaloux? og ikke gider kampen på daglig basis...
Eller måske ses de ikke fordi kvinden er jaloux på bruden?
Jeg kan fortælle dig en lille historie..
Jeg mødte min kæreste for nogle år siden, og han havde en veninde. De sås flere gange om ugen, lavede mad, gik i biffen og hyggede sig. Super fint venskab.
i begyndelsen af deres venskab havde de flirtet, og var endt nøgne sammen. Min kæreste havde så sagt at det kunne han ikke, for han var bare ikke tiltrukket af hende. Så de forsatte deres venskab. Fint fint.
Nogle år efter kommer jeg ind i billedet, og denne her kvinde prøver at sætte en kæp i hjulet konstant for os, for det passede hende sindssygt dårligt at hun ikke havde ham for sig selv længere.
Hun bliver sur over, at de ikke kan ses 3-4 gange om ugen, at han ikke sms'er hende så meget mere, og så er hun spydig overfor min kæreste omkring mig. Simpelthen en masse åndssvage kommentarer hele tiden.
Da jeg så bliver gravid, så går hun totalt i selvsving.. Jeg måtte have snydt ham, og jeg ved ikke hvad..
jeg har mødt hende to gange! Hun aner ikke hvem jeg er, hvad jeg står for eller noget. Hun var bare sur over, at han ikke var tilgængelig konstant mere.
Så jo, nogle gange, så er det altså de her kvinder der skaber dramaet, og som kæreste så bliver man idiot af sådan en type kvinde.