Skal hun inviteres med til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Det kan man også sagtens. Men spørgsmålet handler jo ikke om hvorvidt de flirter, men om jeg kan undgå at have hende med til mit bryllup. 

Ville du acceptere at din kommende mand ikke ønskede folk du havde haft sex med til jeres bryllup? 

Det kom an på tæt jeg var. Hvis det var min bedste ven så nej. Hvis det generelt var kanmerat jeg så. Nej. 

som jeg sagde til min mand for 7 år siden. Han skal være her. Du kan være her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg synes helt klart at du skal indvitere hende også, alt andet vil efter min mening være uhøfligt

Anmeld Citér

6. januar 2016

Carina:-)

Jeg ville inv hende - 

Og så ville jeg huske på at den sikre vej imod et dødsdømt forhold er jalousi og begrænsninger af hinanden.

Jeg har også været i seng med en fælles kammerat - og gudskelov så husker min mand at det var før hans tid og han har heldigvis så meget selvtillid at han er ligeglad med tidl partnere.

Så ja self skal hun inv på lige fod med andre gode venner/ veninder. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Åh ha.. Sådan en kvinde har min kæreste også haft i sit liv, og ikke på vilkår om jeg gad se hende på vores bryllupsdag. Ellers tak 

Hvis det var omvendt, ville du så invitere en tidligere flirt med, som din kæreste absolut ikke brød sig om? 

Jeg ville ikke, og på lige præcis den ene dag, der vil jeg KUN have mennesker med, som vi begge ønsker at dele dagen med.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg vil sige: inviter hende, hvis det betyder meget for din mand.

Ja, de har haft sex EN gang, og det ER fortid.. 

Du behøver jo ikke stå og snakke med hende konstant... Der er jo andre gæster med til brylluppet...

Jeg kunne forstå, at du ikke ville have hende med, hvis de stadigvæk flirtede osv.. Men hvis de ikke gør det, ja så hvorfor ikke? Hvorfor skal hun bøde for noget, som er sket i fortiden? 

Anmeld Citér

6. januar 2016

lineog4

Jeg tænker du lige skal sætte din følelser på stand by i 2 minutter og tænke på hvor mange mennesker det her rent faktisk berører, hvor mange du sætter i en dårlig situation, fordi du ikke kan komme dig over din mand en gang har haft et venskabeligt knald med en som han holder af som ven.

For det første er der din kæreste, der ikke får lov at få et menneske der betydet meget for ham med til sit eget bryllup.

Så er der dine kommende svigerforældre, der skal se et vennepar i øjnene og kunne forklare rimeligheden i, at deres datter måske som den eneste fra familien ikke får lov at deltage i brylluppet.

Så er der din mands ven, venindens bror. Tror du ham har lyst til at komme og deltage i jeres bryllup når hans søster er blevet valgt fra? 

Så er der mor og far til veninden som garanteret også betyder en del for din kæreste, hvilken forklaring skal de have: nej I kan vel nok forstå vi ikke kan have en med til bryllup der går i seng med hvem som helst og forresten også har gjort det med gommen.

Nå ja og så er der veninden, som din kærste oplever som sin egen søster- hun vil da virkelig synes du var et godt bekendtskab for hendes gode ven (lidt ironi måske).

Er det det værd? 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Paddehatten

lineog4 skriver:

Jeg tænker du lige skal sætte din følelser på stand by i 2 minutter og tænke på hvor mange mennesker det her rent faktisk berører, hvor mange du sætter i en dårlig situation, fordi du ikke kan komme dig over din mand en gang har haft et venskabeligt knald med en som han holder af som ven.

For det første er der din kæreste, der ikke får lov at få et menneske der betydet meget for ham med til sit eget bryllup.

Så er der dine kommende svigerforældre, der skal se et vennepar i øjnene og kunne forklare rimeligheden i, at deres datter måske som den eneste fra familien ikke får lov at deltage i brylluppet.

Så er der din mands ven, venindens bror. Tror du ham har lyst til at komme og deltage i jeres bryllup når hans søster er blevet valgt fra? 

Så er der mor og far til veninden som garanteret også betyder en del for din kæreste, hvilken forklaring skal de have: nej I kan vel nok forstå vi ikke kan have en med til bryllup der går i seng med hvem som helst og forresten også har gjort det med gommen.

Nå ja og så er der veninden, som din kærste oplever som sin egen søster- hun vil da virkelig synes du var et godt bekendtskab for hendes gode ven (lidt ironi måske).

Er det det værd? 

Hahaha  godt indlæg. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
lineog4 skriver:

Er det det værd? 

Kæresten ses jo ikke med hende længere, så hun har vist ikke den store betydning i hans liv 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Elgaard73

Anonym skriver:

Tak 

det er meget de samme tanker jeg har haft om det. Det er rart at høre andre forstår situationen uden at tro at det handler om usikkerhed eller tvivl på min kæreste 

Hvad handler det så om?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Loa

Kort og godt.

Fuck no om der skulle en med til mit bryllup som min mand tidligere havde været sammen med. Niks. Nul. Nada.

Så må jeg være underskudsagtigt og pisse jaloux og have dårligt selvværd.

Men mit bryllup - mit valg.

Så jeg forstår dig FULDT ud hvis du siger nej til at have hende med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.