Jeg støtter dig 100% i, at selvfølgelig skal hun ikke med, hvis du har det dårligt med det.
Og det betyder IKKE du er usikker, og alt det andet fis der bliver fyret af i denne tråd. Det betyder nok bare at du har lidt det samme forhold til sex, som jeg har.
Fordi for MIG betyder sex NOGET! Jeg har aldrig haft lyst til sex med en jeg ikke elskede, og det vil jeg nok heller aldrig få. Og jeg ELSKER sex, så det er ikke fordi jeg ikke har lyst til sex i sig selv, jeg skal bare have rigtig stærke følelser til et andet menneske for at have sex med vedkommende.
Min kæreste har haft sex med mange, meget uden følelser, sådan "for sjov" sex. Han har flere gange prøvet at forklare mig logikken i det, men jeg har endnu ikke fanget den.
Nå, men ikke på levende vilkår om hun (ex. Knald) skulle med til mit bryllup.
Jeg ved til gengæld også, at min kæreste aldrig ville byde mig det, for han ved hvordan jeg har det med sådan noget, og det respekterer han fuldt ud, fordi han gerne vil have at jeg er glad!
Jeg respekterer på lige fod ham, så da han for mange år siden havde det rigtig dårligt med én af mine venner, som jeg elskede som en bror, men som var blevet forelsket/elskede mig højt, så måtte jeg vælge at respektere det. Den ven ser jeg desværre ikke mere i dag, og jeg savner ham, men jeg har så også et fantastisk forhold til manden i mit liv på 5 år, og vi har lige fået en lille datter sammen.
Nogen gange så kan man ikke beholde venskaber når man er i et forhold,hvis man elsker den person man er sammen med.
Men vigtigst af alt, så er alle forhold forskellige, LUK ørerne for hvad andre siger, det som fungerer for jer, er det helt rigtige, og det skal i gøre. Så er i enige om ingen tidligere knald til brylluppet, så er den jo ikke længere. Og hvis han ikke kan forstå dig, så synes jeg faktisk han mangler lidt indsigt i dig som person.
Alle forhold er bygget på respekt og kompromis.