Skal hun inviteres med til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

lineog4

EBK skriver:

Kæresten ses jo ikke med hende længere, så hun har vist ikke den store betydning i hans liv 

Jeg ser heller ikke min veninde fra folkeskolen særlig tit, men hun betyder enormt meget i mit liv alligevel. 

Jeg ser heller ikke min fætter særlig tit, og han betyder også meget i mit liv.

Sådan kunne jeg blive ved, livet forandrer sig. Mennesker man sås med dagligt, ses man måske kun med et par gange om året, men de er stadig betydningsfulde. Den kvinde er en del af et større fællesskab som trækker tråde tilbage til et gammelt venskab mellem to par nemlig de kommende svigerforældre og kvindens forældre. 

Jeg ville aldrig blot af "jeg kan ikke lide at kigge på og nu er det jo mit bryllup" grave mig selv ned i sådan en konflikt, gå imod noget vigtigt for min kommende mands familie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
EBK skriver:

Kæresten ses jo ikke med hende længere, så hun har vist ikke den store betydning i hans liv 

Selvom man ikke ser folk så tit, kan de da sagtens ha stor betydning for en, sådan har jeg det da også med et par stykker

Anmeld Citér

6. januar 2016

Newsence

Du lyder enorm usikker. Det skete før han mødte dig OG det var kun en gang.. 

Det er vejen til et dårligt ægteskab at skabe så meget splid mellem din kommende mand og hans ven.. Hvis han ønsker hende med skal hun da med.. Spørgsmålet er ikke om hun skal med eller ej. Det her handler om at DU bør arbejde med dig selv.. Hvorfor ser du dem sammen når hun dukker op??? Hvorfor fylder det så meget? Det er her det virkelige problem ligger. For at sige det groft og lige ud: at du tager det SÅ nært er et symptom på et problem hos dig ikke hos andre og det bør være dig der løser problemet.. Ikke at ville se hende skubber bare problemet. Det løser det ikke.

ja det er din bryllupsdag, men det er jo også din mands bryllupsdag og det er da ærlig talt ikke fair at han så skal undvære sin " søster" fordi du ikke kan se bort fra en fejl.. De er begge kommet videre og har tilgivet sig selv. Du kommer så efterfølgende og har i princippet slet intet med det at gøre og du kan så ikke tilgive deres fejl??

pas nu på med ikke at få din kæreste til at fortryde at han fortalte dig det. For oplever han den slags straffe når han er ærlig så mister I fortroligheden for han tør ikke..

min mand havde før min tid en bolleven. De havde sex mange gange. Jeg ved der aldrig var følelser med og at han aldrig har haft sex med hende efter han mødte mig.. Hende ser vi da tit og er venner på favebook for hun er pisse sød. Og at de har haft sex genere hverken mig eller hendes nye kæreste for vi ved begge at de gør det ikke mere. Min mand elsker mig og har sex med mig... Hvad der så er sket før han mødte mig vil jeg altså ikke gå og være vred over.. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
EBK skriver:

bare fordi man ikke ses længere, kan folk godt stadigvæk have en stor betydning.

Jeg har mennesker, som jeg ikke ser særlig tit mere eller aldrig, men de har stadigvæk en kæmpe stor betydning..

Anmeld Citér

6. januar 2016

lineog4

Loa skriver:

Kort og godt.

Fuck no om der skulle en med til mit bryllup som min mand tidligere havde været sammen med. Niks. Nul. Nada.

Så må jeg være underskudsagtigt og pisse jaloux og have dårligt selvværd.

Men mit bryllup - mit valg.

Så jeg forstår dig FULDT ud hvis du siger nej til at have hende med.

Hvad hvis den ande fx var en grandkusine, og hendes mor og far og søskende skulle med?

Er problemet de en gang har haft sex, eller at de har været tætte venner?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Sprit25

EBK skriver:

Måske ses de ikke fordi gommen godt ved bruden er jaloux? og ikke gider kampen på daglig basis...

Anmeld Citér

6. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Loa skriver:

Kort og godt.

Fuck no om der skulle en med til mit bryllup som min mand tidligere havde været sammen med. Niks. Nul. Nada.

Så må jeg være underskudsagtigt og pisse jaloux og have dårligt selvværd.

Men mit bryllup - mit valg.

Så jeg forstår dig FULDT ud hvis du siger nej til at have hende med.

Men det er jo også mandens bryllup?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Loa

lineog4 skriver:

Hvad hvis den ande fx var en grandkusine, og hendes mor og far og søskende skulle med?

Er problemet de en gang har haft sex, eller at de har været tætte venner?

At de har haft sex.

Så håber ikke min mand ville have sex med nogle han kind-of var i familie med.

Uanset hvad, så ville jeg ikke bryde mig om at se én på min bryllupsdag som min mand havde haft sex med.

Så smålig er jeg

Anmeld Citér

6. januar 2016

Loa

Saphiira skriver:

Men det er jo også mandens bryllup?

Tja, så må de jo tage dialogen om det. Har svært ved at forestille mig at han ville kæmpe med næb og kløer for at få en med, han har været i seng med.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg tænker du lige skal sætte din følelser på stand by i 2 minutter og tænke på hvor mange mennesker det her rent faktisk berører, hvor mange du sætter i en dårlig situation, fordi du ikke kan komme dig over din mand en gang har haft et venskabeligt knald med en som han holder af som ven.

For det første er der din kæreste, der ikke får lov at få et menneske der betydet meget for ham med til sit eget bryllup.

Så er der dine kommende svigerforældre, der skal se et vennepar i øjnene og kunne forklare rimeligheden i, at deres datter måske som den eneste fra familien ikke får lov at deltage i brylluppet.

Så er der din mands ven, venindens bror. Tror du ham har lyst til at komme og deltage i jeres bryllup når hans søster er blevet valgt fra? 

Så er der mor og far til veninden som garanteret også betyder en del for din kæreste, hvilken forklaring skal de have: nej I kan vel nok forstå vi ikke kan have en med til bryllup der går i seng med hvem som helst og forresten også har gjort det med gommen.

Nå ja og så er der veninden, som din kærste oplever som sin egen søster- hun vil da virkelig synes du var et godt bekendtskab for hendes gode ven (lidt ironi måske).

Er det det værd? 

Deres forældre bliver heller ikke inviteret. Vi har meget familie, så udover bliver der inviteret de tætteste venner. 

Broren er så vidt jeg ved selv stoppet med at invitere hans søster til venne fester, da han ikke vil have flere af hans venner skal være sammen med hende... Det er så deres sag, men han ville nok kunne forstå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.