EBK skriver:
Begrundelsen for ikke at invitere hende fremgår også ganske tydeligt.
Hun har meldt sig ud af deres venskab, de ses ikke mere, hendes forældre skal ikke med. Hvorfor i alverden skulle man dog så bruge tid og penge på at invitere hende?
Hun spiller jo ingen rolle.
nej, jeg ville ikke bryde mig om hende ud fra al den information TS har skrevet.
Og nej, jeg ville ikke invitere tidligere sexpartnere til mit bryllup, uanset hvem de var. Finder det virkelig bizart, at så mange tolker det som værende et søskende forhold.
De har knaldet.. Det gør man da ikke med sin søster eller bror!?
Jeg har gudskelov ikke et behov for at være bedste venner med alle, eller gå på kompromis med mine egne værdier, fordi det ikke lige passer en tidligere sexpartner, at hun ikke får en invitation til mit og min kommende mands bryllup.
Står ikke skrevet hun har meldt sig ud, men blot droslet ned - det er vel meget naturlig to single venner, spiser aftensmad, går i biffen, hygger et par aftener om ugen, den ene får en kæreste og venskabet bliver redefineret for nu er der en kæreste man går i biffen med, spiser aftensmad, har hjemme hyggeaftener med. Hvis det er det samme som at trække sig fra venskabet så skulle jeg slet ikke have nogle venner 
Ingen udover ts kæreste/kommende mand tolker det som søskende, hvis han siger det, hvem pokker er vi så bag skærmen til at sætte spørgsmålstegn ved det? Og ja de har haft sex, og hvad så...? Hun har set ham nøgen en gang og måske hvis hun var heldig har hun fået en orgasme sammen med ham - vauw så nu er hun blacklistet til trods for han holder af hende som en ven. Eneste karaktertræk vi har fået fortalt om hende er hun åbenbart godt kan lide sex, formodentlig ikke har en fast partner og har let ved at score. Hvordan kan man da vide ud fra de 3 ting at hun ikke lyder som en der er værd at lære at kende - jeg kunne have sagt det samme om mig som 18 årig, men jeg var også festlig, skør, filosofisk, bogorm, lyttende, dansende, omsorgsfuld, glad for børn, kreativ, fattig, spillede tværfløjte, elskede teater, doven og jeg kunne blive ved... Jeg ved godt når man har fundet den dejligste mand i verden så tror man alle ønsker at stjæle ham, men intet af det ts har skrevet fortæller at den veninde er imod forholdet, ønsker at gå i seng med ham igen, vil stjæle ham og være kærester eller noget andet, så den eneste grund til at være imod pigen er, at hun en dag for måske 4 år siden havde delt et par flasker vin med manden, var blevet fuld og de sammen fandt ud af: nej prøver vi der sgu af, hvorefter de fandt ud af: nej det var sgu ikke noget lad os holde os til st være venner....