lineog4 skriver:
Så læser du noget jeg ikke læser, og egentlig også noget ts ikke regner med, da hun jo regner med hendes kommende mand vil blive sur når hun nævner veninden ikke skal med. Du har en præmis som ts ikke giver os.
Og så må jeg lige sige at man ikke taler sammen dagligt er ikke det samme som en løs kontakt. Men bedste veninde, hende jeg føler mig aller mest hjemme med, hende jeg kan fortælle alt og ved hun forstår, ja hende behøver jeg ikke at se tit, livet vil vi begge er hængt op af arbejde, en masse børn, familien, hverdagen... Men kom min partner og sagde, nå men så er hun ikke din ven mere hende spilder vi ikke penge på til et bryllup, så er det lige før han røg ud før hende
Så lad os sige, at du havde eksperimenteret seksuelt med din bedste veninde, og nu stod du for at skulle giftes med dit livs kærlighed.
Veninden taler du sjældent med, og ses stort det aldrig.
Din kommende mand siger, at han vil ikke have din bedste veninde med til brylluppet, for det gør ham utryg. Han bryder sig ikke om, at I har været sammen seksuelt.
Det ville bare være totalt ligegyldigt, for hun SKULLE med uanset hvad din kommende mand følte, fordi HUN er vigtig. Aha..
Godt jeg ikke er kæresten 
Anmeld
Citér