Skal hun inviteres med til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

lineog4

EBK skriver:

Det handler vist mere om, at du ikke VIL forstå, at det ikke er alle mennesker som knalder rundt med alle mulige, og hvorfor nogle mennesker ikke har behov for at se på deres partners tidligere sexpartnere. 

Det kaldes respekt for andres grænser.

Måske er det forskellen jeg endelig begynder at forstår, et venskabeligt, fuldskabs knald giver for mig ikke titlen tidligere sexpartner, det giver titlen: one Night stand hvis det var en man ikke kender. Og i ts tilfælde egentlig bare titlen: barndomsveninde hvor vi 1 med streg under 1 gang sgu endte i seng sammen. 

En sexpartner, bolleven hvad der kun har været venskabelige følelser er for mig en hvor man været sammen lidt flere gange, hvor man har brugt tid på at udforske hinanden - og kan da godt være jeg lige skulle synke er par gange og få bekræfter et par gange at vores sex altså var at foretrække før jeg gik ind i et venskab med den person. Men en omgang en to tre kanin med en fuld kvinde, der er jeg sikker nok på mig selv, til at kunne sætte fokus på venskabet og ikke det faktum at de var i seng med hinanden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

tullemortilsnart2

har det som dig.. havde ikke inviteret hende.. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Saphiira skriver:

Men man kan jo godt være venner, selvom man ikke ser hinanden særlig tit og ikke taler særlig meget med dem? 

Jeg forstår det nemlig som et venskab.... Det er bare anderledes nu..

Jeg definerer det som værende et bekendtskab.

Anmeld Citér

7. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
lineog4 skriver:

Måske er det forskellen jeg endelig begynder at forstår, et venskabeligt, fuldskabs knald giver for mig ikke titlen tidligere sexpartner, det giver titlen: one Night stand hvis det var en man ikke kender. Og i ts tilfælde egentlig bare titlen: barndomsveninde hvor vi 1 med streg under 1 gang sgu endte i seng sammen. 

En sexpartner, bolleven hvad der kun har været venskabelige følelser er for mig en hvor man været sammen lidt flere gange, hvor man har brugt tid på at udforske hinanden - og kan da godt være jeg lige skulle synke er par gange og få bekræfter et par gange at vores sex altså var at foretrække før jeg gik ind i et venskab med den person. Men en omgang en to tre kanin med en fuld kvinde, der er jeg sikker nok på mig selv, til at kunne sætte fokus på venskabet og ikke det faktum at de var i seng med hinanden

Og det er jo super for dig 

Jeg har det bare slet ikke sådan, og gudskelov er min kæreste helt enig. Netop baseret på vores utrolig dårlige erfaringer med sådan noget.

Anmeld Citér

7. januar 2016

lineog4

EBK skriver:

Nej, det har jeg ikke. 

Jeg er også meget kontant, og bryder mig ikke om en masse løse bekendtskaber med folk som jeg ikke ses eller taler med. 

Jeg har få meget vigtige venskaber, hvor jeg taler med dem dagligt. Og det er helt sikkert ikke nogen jeg har haft sex med.

Jeg opfatter brudgommens venskab med pigen som overstået. Nu er det minder, og et bekendtskab baseret på at forældrene er venner. 

Så læser du noget jeg ikke læser, og egentlig også noget ts ikke regner med, da hun jo regner med hendes kommende mand vil blive sur når hun nævner veninden ikke skal med. Du har en præmis som ts ikke giver os. 

Og så må jeg lige sige at man ikke taler sammen dagligt er ikke det samme som en løs kontakt. Men bedste veninde, hende jeg føler mig aller mest hjemme med, hende jeg kan fortælle alt og ved hun forstår, ja hende behøver jeg ikke at se tit, livet vil vi begge er hængt op af arbejde, en masse børn, familien, hverdagen... Men kom min partner og sagde, nå men så er hun ikke din ven mere hende spilder vi ikke penge på til et bryllup, så er det lige før han røg ud før hende 

Anmeld Citér

7. januar 2016

lineog4

EBK skriver:

Og det er jo super for dig 

Jeg har det bare slet ikke sådan, og gudskelov er min kæreste helt enig. Netop baseret på vores utrolig dårlige erfaringer med sådan noget.

Men så er det jo dine dårlige erfaringer du læser ind i det. 

Havde ts skrevet: min mand har en barndomsveninde, de har haft sex. Hver gang vi er sammen forsøger hun at kile sig ind imellem os, hun hentyder til den gang de har haft sex og sender de øjne til mig der bare siger: han skal nok blive min. 

Så havde jeg da svaret helt som dig. 

Men det har ts ikke skrevet, hun har skrevet: min kommende mand har en barndomsveninde. Han har fortalt efter jeg spurgte at de en gang ved en fejl gik i seng sammen, men hans følelser for hende er som for en søster. Jeg ved hun går i seng med mange. Jeg kan ikke forlige mig med tanken om at skulle se på hende, for hver gang jeg ser på hende så sker der noget i mit hoved så jeg tænker på de to sammen. Ergo alt foregår i ts hoved, manden er med sikkerhed over det og intet tyder på at veninden ikke også er det

Anmeld Citér

7. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
lineog4 skriver:

Så læser du noget jeg ikke læser, og egentlig også noget ts ikke regner med, da hun jo regner med hendes kommende mand vil blive sur når hun nævner veninden ikke skal med. Du har en præmis som ts ikke giver os. 

Og så må jeg lige sige at man ikke taler sammen dagligt er ikke det samme som en løs kontakt. Men bedste veninde, hende jeg føler mig aller mest hjemme med, hende jeg kan fortælle alt og ved hun forstår, ja hende behøver jeg ikke at se tit, livet vil vi begge er hængt op af arbejde, en masse børn, familien, hverdagen... Men kom min partner og sagde, nå men så er hun ikke din ven mere hende spilder vi ikke penge på til et bryllup, så er det lige før han røg ud før hende 

Så lad os sige, at du havde eksperimenteret seksuelt med din bedste veninde, og nu stod du for at skulle giftes med dit livs kærlighed.

Veninden taler du sjældent med, og ses stort det aldrig.

Din kommende mand siger, at han vil ikke have din bedste veninde med til brylluppet, for det gør ham utryg. Han bryder sig ikke om, at I har været sammen seksuelt. 

Det ville bare være totalt ligegyldigt, for hun SKULLE med uanset hvad din kommende mand følte, fordi HUN er vigtig. Aha.. 

Godt jeg ikke er kæresten 

Anmeld Citér

7. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
lineog4 skriver:

Men så er det jo dine dårlige erfaringer du læser ind i det. 

Havde ts skrevet: min mand har en barndomsveninde, de har haft sex. Hver gang vi er sammen forsøger hun at kile sig ind imellem os, hun hentyder til den gang de har haft sex og sender de øjne til mig der bare siger: han skal nok blive min. 

Så havde jeg da svaret helt som dig. 

Men det har ts ikke skrevet, hun har skrevet: min kommende mand har en barndomsveninde. Han har fortalt efter jeg spurgte at de en gang ved en fejl gik i seng sammen, men hans følelser for hende er som for en søster. Jeg ved hun går i seng med mange. Jeg kan ikke forlige mig med tanken om at skulle se på hende, for hver gang jeg ser på hende så sker der noget i mit hoved så jeg tænker på de to sammen. Ergo alt foregår i ts hoved, manden er med sikkerhed over det og intet tyder på at veninden ikke også er det

Jeg trækker på egne erfaringer. Det gør du ikke? Eller det er måske bare grebet ud af luften, når du svarer  

Selvfølgelig bruger jeg da mine egne erfaringer. Andet ville da være fjollet.

Jeg tror bare vi må være enige om at være uenige. Vi er vidt, vidt forskellige. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

lineog4

EBK skriver:

Så lad os sige, at du havde eksperimenteret seksuelt med din bedste veninde, og nu stod du for at skulle giftes med dit livs kærlighed.

Veninden taler du sjældent med, og ses stort det aldrig.

Din kommende mand siger, at han vil ikke have din bedste veninde med til brylluppet, for det gør ham utryg. Han bryder sig ikke om, at I har været sammen seksuelt. 

Det ville bare være totalt ligegyldigt, for hun SKULLE med uanset hvad din kommende mand følte, fordi HUN er vigtig. Aha.. 

Godt jeg ikke er kæresten 

Men så havde han jo erkendt han var utryg og så kunne vi tage den der fra. Men ts siger jo hun ikke er utryg... 

Men ja min mand må rumme en del af mig er mine venner, og seksuel eksperimentering er også lidt mere for mig en er hurtig knald i fuldskab (har sgu aldrig været særlig godt så det kan min mand hamle op med gange tusind ). 

Men jeg har bare været heldig, for lige som du og din kæreste er enige, så har min mand aldrig haft den store bekymring om mine tidligere forhold, han har aldrig rigtig spurgt egentlig. Så han ville aldrig stille sådanne ultimatummer for han rummer hele skøre mig. 

Og ja min veninde er lige så vigtig i mit liv som min mand, for at hele mig Line skal være Line skal både hun og han være i livet, skar han hende af skar han en del af Line væk og så måtte jeg jo stille spørgsmålstegn ved om jeg så var hans livs kærlighed 

Anmeld Citér

7. januar 2016

lineog4

EBK skriver:

Jeg trækker på egne erfaringer. Det gør du ikke? Eller det er måske bare grebet ud af luften, når du svarer  

Selvfølgelig bruger jeg da mine egne erfaringer. Andet ville da være fjollet.

Jeg tror bare vi må være enige om at være uenige. Vi er vidt, vidt forskellige. 

Nej jeg prøver vitterligt at læse hvad ts skriver og jeg kan ikke læse at denne veninde forsøger at komme ind imellem dem. Men jeg kan læse at ts har det svært ved tanken om de har haft sex og jeg kan læse ts forventer en konflikt, hvis hun nævner det for sin kommende mand og forsøger så at svare på om jeg ville tage den konflikt. Og nej det ville jeg ikke, for ville forstå det hele handlede om mit hoved og mine tanker og ikke om deres venskab. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.