modesty skriver:
Taget i betragtning at det er de færreste sexforbrydere der overhovedet bliver anmeldt endsige retsforfulgt og dømt, så kan jeg ikke se hvorfor der skulle være den store risiko-forskel på en flygtning og en person der er opvokset i Danmark.
Går du også rundt og har noia over om alle de andre pædagoger har gjort noget som de ikke er dømt for? Og hvis nej - hvorfor ikke?
Jeg er faktisk jævnligt bekymret, men har også selv erfaring med, at disse mennesker er overalt. Tre piger i hver klasse er udsat for overgreb i snit. Jeg prøver derfor også at lære min børn at passe på sig selv og altid komme til mig, hvis noget er galt. Se nu den far, som var i nyhederne i dag, der live streamer et misbrug af sin 4 årige datter.
Jeg synes, at det er godt, at man i det mindste forsøger at forhindre overgreb ved forskellige regler og indgreb.
Ville du/i synes, at vi skulle fjerne f.eks børneattesterne? Og hvad skal man ellers gøre? For selv om overgreb som oftest begås af familiemedlemmer, så er det altså også ofte set på skoler osv.
Anmeld
Citér