Jeg har også godt læst artiklen, og må i drømme, at jeg lige først tænkte at det var slet ik en tanke jeg ville ha haft i forbindelse med at der sku ansættes nye voksende i feks en børnehave, simpelhen fordi jeg selv er pædagog og self derfor er van til at der altid er blevet indhentet en attest osv.
Jeg føler problemet ligger i at man i virkeligheden ik ved om de voksende der ska passe vores børn, har en ren attest på nogle bestemte områder, som jo er ret så vigtige i forhold til vores børns sikkerhed.
Udover det så føler jeg at vi som forældre er nød til at stole på at dem der arbejder med vores børn, det er nogen vi kan stole på, og som vil vores børn det bedste. Her er det ledernes ansvar at finde de folk der egner sig bedst til opgaven, også forventer jeg self at det er nogen der kan snakke og forstå dansk og dansk kultur, på lige måde med deres eget modersmål og kultur.
Self ska alle jo have en chance for et bedre liv, et ordenligt arbejde osv, og jeg tror på og håber derfor at de folk der kommer ud i de forskellige jobs, er folk der er blevet tjekket og som lever op til de krav, der er i forhold til jobbet, og at det ik bare er nogen der ska ind for at staten kan få opfyldt deres kvoter osv. VH stine
Anmeld
Citér