Flygtninge i insitutionerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.840 visninger
167 svar
452 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2015

Mom2Two

Hvordan har i det med dét? Sad li og læste EB, og jeg syntes faktisk det er ret utrygt 

Mine drenge starter her til januar, så vidt jeg kan se så er der ingen flygtninge i deres vuggestue/børnehave, og jeg ville da egentligt ikk føle mig særlig sikker ved a aflevere mine børn, til nogle som man ikk ved har misbrugt børn feks...

syntes i a der ska være steder, som feks vuggestuer, flygtninge ikk må arbejde med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Så alle flygtninge er forbrydere? 

Anmeld Citér

8. december 2015

januar16

Vi er enige om at det er flygtningeBØRN der kan være i vuggestuen?

Jeg har ikke læst artiklen, men har personligt ikke noget imod dem. Det er folk der er flygtet fra krig og har efterladt alt hvad de har for at beskytte deres familie og have en chance for at overleve.

Hvis jeg havde plads, havde jeg gerne en familie boende

Anmeld Citér

8. december 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
skovrup skriver:

Så alle flygtninge er forbrydere? 

Det er jo ikke det hun siger, hold dig til emnet inden der går krig i den!

Jeg ville også være betænkelig hvis der ikke er mulighed for at indhente en straffeattest eller lignende, men sådan er vi jo så forskellige.

glædelig jul ��

Anmeld Citér

8. december 2015

SandraXOXO

Tror jeg ville ha det fint med det. Flygtninge er jo bare almindelige mennesker. 

Anmeld Citér

8. december 2015

Julemusen

Jeg har absolut intet imod at flytningeVOKSNE kommer i praktik i vores børnehaver, skoler mm. Det er en god måde hvorpå de lære vores kultur og sprog at kende. Synes virkelig at man skal passe på med at dømme andre for noget en meget meget lille del udfører af ulovlige handlinger. Jeg er bestemt ikke utryg da det almene personale jo stadigvæk er i institutionen. Tænker umiddelbart at det ville give nogle ekstra ressourcer og styrke vores børns opfattelse af flytningene og alt det gode de kan bidrage med!

Anmeld Citér

8. december 2015

SofiaMik

Jeg forstår godt din bekymring uden at have læst andre steder om det.

Jeg tror folk ville svare anderledes, hvis det var danskere, som man ikke kunne hente straffeattest på. Synes der går lidt halalhippie i den. 

Jeg vil da selvfølgelig også gerne hjælpe flygtninge, men jeg ville da aldrig gå på kompromis omkring det dyrebareste, som jeg har - nemlig mine børn. 

Det er sikkert gode og rare mennesker de fleste af dem, men det ændrer ikke på, at der skal være samme regler for alle, så man trygt kan aflevere sine børn.

De folk - af alle racer - der begår overgreb på børn, beskrives ofte som søde og rare og ingen havde set det komme. 

Anmeld Citér

8. december 2015

Anonym

Mom2Two skriver:

Hvordan har i det med dét? Sad li og læste EB, og jeg syntes faktisk det er ret utrygt 

Mine drenge starter her til januar, så vidt jeg kan se så er der ingen flygtninge i deres vuggestue/børnehave, og jeg ville da egentligt ikk føle mig særlig sikker ved a aflevere mine børn, til nogle som man ikk ved har misbrugt børn feks...

syntes i a der ska være steder, som feks vuggestuer, flygtninge ikk må arbejde med? 

Det ville jeg nok ikke føle mig tryg ved. Ikke kun pga attest men generalt . 

Anmeld Citér

8. december 2015

Mom2Two

januar16 skriver:

Vi er enige om at det er flygtningeBØRN der kan være i vuggestuen?

Jeg har ikke læst artiklen, men har personligt ikke noget imod dem. Det er folk der er flygtet fra krig og har efterladt alt hvad de har for at beskytte deres familie og have en chance for at overleve.

Hvis jeg havde plads, havde jeg gerne en familie boende

Nej, det er voksne der ikk får tjekket deres baggrund om de feks har misbrugt børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.