Mom2Two skriver:
Hvordan har i det med dét? Sad li og læste EB, og jeg syntes faktisk det er ret utrygt 
Mine drenge starter her til januar, så vidt jeg kan se så er der ingen flygtninge i deres vuggestue/børnehave, og jeg ville da egentligt ikk føle mig særlig sikker ved a aflevere mine børn, til nogle som man ikk ved har misbrugt børn feks...
syntes i a der ska være steder, som feks vuggestuer, flygtninge ikk må arbejde med?
Jeg ville ikke have noget imod det(jeg er på asylcenter og det er nogle af de sødeste mennesker), men jeg vil sige at de skal have været i DK noget tid, sådan at de ikke lige kommer fra flugten og det.. Og man skal føle sig tryg(den følelse kan man jo have med alle, danske, svenske, m.m.. ) ved dem der passer ens børn, ens forældre/bedsteforældre og andet...
Men de skal bare vide at der er ting vi ikke gør i DK, som at slå børn. Og de skal kunne kommunikere, måske ikke på dansk i starten(Det kan børnene jo heller ikke når de starter i skole/børnehave), men i hvert fald på engelsk, sådan så de kan snakke med de andre voksne, så de ikke bliver isoleret og faktisk får noget af det.
Anmeld
Citér