Det kan godt være det er barnligt, men jeg synes også det er vildt uhøfligt og jeg får helt ondt i maven over det det. Snakkede du seriøst til de to andre om lægen imens hun var der? Og storme ud, det duer sgu ikke. Der bruges også ressourcer på at holde samtale med dig og det bliver så være spild af tid.
Synes det er helt uacceptabelt uanset hvor presset man føler sig, beklager.
Har selv haft to forskellige narkoselæger hhv fra Indien og Brasilien (som jeg også var til samtale med) og selv om de ikke var ret gode til dansk, så forstod jeg at de havde styr på det de skulle og jeg følte mig i gode hænder fordi de var fagligt helt ok om end de var sprogligt udfordrede.
Jeg forstod ikke hvert et ord, men fandt absolut ingen anledning til at lave en dramatisk scene og forlade stedet efter en sviner 
Ja, jeg snakkede hen over lægen, til de 2 andre. Sidder man som psykiatrisk læge skal man sku forstå hvad der bliver sagt. Jeg skal ikke sidde mens jeg er allerlængest nede og gentage og forklare igen og igen på 4 forskellige måder, fordi hun helt tydeligt ikke forstår, det er for mig endnu mere groft end at jeg taler over hovedet på hende. Jeg syns sådan set også det er groft at sygeplejersken og den studerende bare sidder og kigger på, mens kommunikationen røg helt af sporet. De skal da kun være glad for at jeg ikke var en patient i deres regi, for havde jeg nu haft en ordentlig psykose eller været meget ustabil havde jeg nok ikke nøjedes med at banke i bordet og smække med døren...
^^hun havde i øvrigt ikke tørklæde på.
Jeg har også tidligere haft narkose læger og gynækologisk operations læger der ikke var danske, og ej heller snakkede særligt godt dansk, det er ok! De gør nok deres arbejde lige godt uanset.
Anmeld
Citér