Personligt er jeg ligeglad, vi køber mest billigt da jeg synes at meget tøj er god kvalitet selvom det er billigt, bla h&m, Føtex/Bilka, Fairtail osv. Personligt giver jeg ikke ungerne tøj på, jeg ikke kan tåle at de slider på ved leg.ser desværre mange forældre være så ømme overfor tøjet, at børn får skæld ud og bliver vrisset af, fordi det bliver beskidt under leg, eller straffet ved et uheld ved bordet. Oftest hænger det sammen med tøjet i den dyre ende, men ikke altid. Uanset synes jeg det er synd. Ikke at børn skal have lov at svine bevidst, men har bla høet børn få skæld ud, fordi barnet ved uheld spildte lidt saftevand, mad elker lignende, fordi så var der pletter på, og det kunne ikke sælges videre eller bruges til en anden begivenhed.
Hvordan folk prioriterer må de helt selvom, personligt ville jeg aldrig købe en molo flyverdragt til 1400kr, har dog kun hørt nedladende kommentarer fra netop, nogle af dem som udelukkende bruger dyre mærker, at jeg ikke var god forældre, ville mine børn det bedste, eller købte skod tøj/tøj uden kvalitet fordi jeg ikke valgte de dyre mærker. Det synes jeg er lavt, hvis man siger sådan. Vi vælger alle hvad der er godt for børnene og man kan sagtens få god kvalitet for billige penge. Vil folk bruge deres penge på feks molo/småfolk/Hummel osv pga de godt kan lide tøjet og udseende, fair nok, deres valg og har jeg fuld respekt for.
Har haft både dyrt og billigt tøj som var god og dårlig kvalitet, feks er jeg på ingen måde fan af hummels sko, de var grimme allerede efter få dage og upraktiske hvor billigere modeller har holdt godt.noget Molo tøj har jeg oplevet at det var forvasket at se på efter 1-2 vaske, Molos regnbue heldragt har til gengæld holdt til 3 unger og de er stadig pæne og lækre bløde
Hvad folk vil er Henrik til dem, Odder ikke ned på om man vælger det ene eller andet, meget spiller jo også ind, økonomi, holdninger osv osv. Personligt går jeg ikke så meget op i mærkerne, og mine unger ved ikke hvad mærke deres tøj er. Kender nogle hvis børn er meget bevidste om, hvilke mærker de har på og om det er det rigtige, selv i alder af kun 4-5 år. Det er andres valg og respekterer de vælger sådan. Der hvor jeg reagerer er hvis folk kommer med kommentarer eller taler ned om andres valg. Uanset om man vælger ren brugt og billige mærker, udelukkende dyre mærker og går meget op i tingene hedder "det rigtige" eller noget midt imellem, er vi alle gode forældre