Jeg tænker ikke noget dårligt om folk der købet dyrt tøj til ungerne - det eneste jeg tænker er at det må være lækkert at have den slags penge
hos os er der absolut ikke plads i økonomien til at købe dyrt tøj når den ene kun passer det 1-2mdr af gangen pt (6mdr) og den anden sviner det til med umulige pletter konstant (3,5år).
Jeg ville elske at kunne købe softgalleri, noanoa, gro og Hollys i lange baner til min babypige, fordi jeg synes det er super fint. meeeeen med hendes vokseværk ville det ruinere mig, også på tilbud/udsalg
så vi køber det vi synes er pænest i h&m og så en masse blandet fra brugtmarkedet
har lige købt garderobe i str74 for 300kr
det er nyprisen på 2 bodyer fra noanoa 

En indskydelse jeg lige har ift kvalitet, så synes jeg faktisk ikke h&m er værre end det dyre.. Jeg har både h&m, bilka, nameIt, Hummel, pompdelux og ejSikkeLej til min store dreng, og det eneste han nogensinde har slidt hul på er et par bukser fra pompdelux (efter 1års brug vel at mærke).. Det er heller aldrig blevet deformt efter vask. Så ja, jeg griner måske nok lidt inden i, når nogen siger bruger 1000vis af kr på børnetøj pga kvalitet, for min erfaring er absolut ikke at dyrt = bedre
Når det så er sagt, synes jeg måske også det ser lidt pudsigt ud hvis man ser sådan et lille reklameskilt komme gående - altså de der mærker som skilter tydeligt med sig selv i udsmykningen som fx småfolk og katvig. Ingen kan da være så tossede med multifarvede æbler at de køber hele årstidens kollektion
min veninde gjorde det med molo da hun var ung og gravid. Hun har med egne ord sagt at det var fordi der ikke skulle være nogen der kunne sætte en finger på hendes moderskab og om hun gjorde det allerbedste for sin søn når hun nu var ung! Hun er jo så sidenhen blevet klogere og meget mere selvsikker, og nu gider hun ikke bruge rub og stub på mærketøj for mærkets og signalets skyld, som det var i starten. Så jo, nogen gør det for at signalere det "bedste/rigtige".
Anmeld
Citér