Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Det er sjovt som det ændre sig hvilke mærker der er in.
Da mine store var små var Hummel et "skod" mærke og ikke kendt for noget godt- Synes nu stadig Hummel er knap så god kvalitet meen i dag flår folk det ned fra hylderne.
Jeg køber udelukkende mærkevarer men ikke efter hvad det hedder men efter hvad jeg synes er pænt og en god kvalitet - Har aldrig forstået det med at købe efter navnet men ja der er nok en del der gør det .
Vi har fået en del hummeltøj fra et familiemedlem der sværger til hummel. Men ja må sige at kvaliteten ikke lever op til forventningerne.
Her har vi en tøj fra alle hylder så at sige. Dels en masse hjemmesyet, Noa Noa, pomp de Lux, katvig, Joha, h&m, mv.
Jeg kan godt mærke forskel på om det er en Bilka body eller h&m, der er der forskel i kvaliteten i forhold til slitage ved vask. Jeg kan fx rigtig godt lide katvigs body da den bare bliver ved med at være blød vask efter vask. Men når de er så små(vores datter er 1 år) så betyder det intet da de vokser så hurtigt ud af det.
jeg har dog aldrig hørt om undskyldninger over at købe mærkevarer. Nej næsten det modsatte når jeg har snakket om det vi køber sidder de andre og siger at det har dårlig pasform osv... Så irriterende, for tøjet fejler intet.
Anmeld
Citér