Mullesmith skriver:
Jeg synes bare det er spild af penge at købe dyrt tøj, det signalere måske udad til at man er velhavende eller evt tror folk at det signalere at man elsker sit barn mere end andre fordi man bruger mange penge på tøjet!! Jeg synes mest det er skørt at bruge sine penge på dyrt tøj når ungerne er fuldstændig ligeglade, og det kommer nok en tid hvor man må punge ud til de dyre fede jeans eller kjoler når de bliver teenagere og modebevidste. Jeg bruger hellere pengene på oplevelser og til at få sund kost på bordet end dyrt mærketøj, når man kan få lige så fedt tøj billigt 
Jeg kan godt følge dit argument med, at det kan være spild af penge at købe dyrt tøj, men som man kan se i denne debat, er der mange af dem herinde, hvis børn går i mærketøj, der køber det brugt, og så har man jo ikke brugt flere penge på tøj end, der køber deres tøj i kvickly, h&m osv.
Personligt prioriterer jeg (og min familie) rejser og oplevelser højere end f.eks. dyrt tøj. Min datter har godt nok en del mærketøj, men det er nu ikke købt for mærket, men fordi jeg kan lide udseendet og kvaliteten. Og så har jeg ikke givet mere for det, end jeg ville skulle give i h&m osv., da jeg køber langt det meste af vores datters tøj i udlandet, så der bliver ikke grædt, hvis tøjet bliver ødelagt første gang, hun har det på (hvilket er sket flere gange). Jo hurtigere hun slider tøjet, jo hurtigere må jeg jo til NYC og købe ind
.
Da stort set alt familiens tøj er købt i udlandet, kender jeg ikke de danske mærker ret godt, så jeg ligger ikke mærke til, om et barn er klædt i dyre mærker eller h&m og synes heller ikke, at tøjet siger noget som helst om, hvor gode forældre man er eller, hvor meget man elsker sit barn. Jeg synes heller ikke, at jeg møder den holdning hos andre, men det kan jeg se, at I er andre, der åbenbart gør. Æblerne vil jeg dog godt sige, at de er så overdrevne, at dem har jeg lagt mærke til og synes ikke, det er pænt. Jeg aner ikke, hvad mærket koster, men kan ud fra andres beskeder se, at det vist er et af de dyre mærker.