Sprit25 skriver:
Nu har jeg efterhånden læst en del tråde om mærkevare tøj. Og om hvordan folk ikke fatter at man køber "mærkevarer" til sit barn! Jeg har ligefrem læst at man kompenserer og har lavet selvværd fordi ens barn går i Hummel, småfolk men hvis det er H&M eller Føtex er man fuldstændig i ro med sig selv.
Det pisser mig sgu af! Den eneste grund til min datter ikke går klædt i Hummel fra top til tå er fordi jeg ikke har råd
jeg elsker Hummel og det holder længere både str og vaskemæssigt også synes jeg det er pænt.
Men hvad definere mærkevare? H&M er jo i teorien et mærke, nøjagtigsom VRS er et mærke? Er det ikke ligemeget? Og hvorfor er det dyre mærketøj=lavt selvværd.
Æv øv
Jeg er ligeglad med hvad børn eller voksne går i.
Den svenske kronprinsesse tog til bryllup i en h&m kjole, og hvorfor? Fordi hun vel kunne li den.
Kan ikke se hvorfor det er så vigtigt hvad tøjet hedder. Jeg elsker hummel, men også h&m, kvickly tøj. Men jeg ser ikke på mærket, jeg ser på om jeg kan li tøjet. Og det vil jeg også gøre med mine kommende børn.
Jeg læste starten på en tråd, hvor en mlr skrev at hun følte sig som en dårlig mor, hvis hendes barn ikke gik i mærketøj.. seriøst?
Anmeld
Citér