Ærlig og det skal man jo være
ser jeg sådan en tumling klædt fra top til tå i æbler eller Hummel så smiler jeg lidt. Jeg tror ikke de har lavt selvværd eller andet sjovt, men jeg synes sgu det ser lidt overdrevet ud med en småfolk statue der kommer gående og lige er blevet løftet ned fra barnevognen der havde en småfolk butik nede i også 
jeg selv køber tøj efter hvordan det ser ud og komforten - er det Føtex der har de bukser jeg ønsker mig så er det der de bluver købt, er det Noa Noa ja så er det der.
Hvad jeg tilgengæld ikke forstår er at ungerne ikke selv (når de er gamle nok) får lov at få deres egen smag. Mine drenge fx bestemmer delvist selv (det er jo stadig mine penge der skal betale og jeg fx ikke have plastik tryk) og tro mig de har ikke altid samme smag som mig og heller ikke som hinanden, den ene er vild med seje t-shirt og kompromiset er så vi finder stoffet til dem sammen. Den anden vil kun have striber eller ensfarvet på de langærmede osv osv osv.
Det er fint man kan lide Hummel fx men man skal også kunne rumme ens børn ikke kan 
Og så må jeg sige jeg selv er mættet en del af de "normale" mærker alla småfolk og molo - derimod kunne mine børn gå i Hollys altid (hvis de altså ville og det vil de ikke mere). Har en masse bluser liggende til den mindste og jeg gider dem næsten ikke, men er også for nærrig til at købe nye...
Anmeld
Citér