Når folk sparker opad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

TNBC

Myprince skriver:

Aha nu forstår jeg tak for hjælpen 

Selv tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

M &.I

Yurie skriver:

Selv tak. 

Det er sådan jeg vil bestille til min niece også med hello kitty sandwich.  

Vil du kigge på den??  

http://m.ebay.co.uk/itm/130867978406?nav=SEARCH

Anmeld Citér

5. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg vil indrømme, at på et tidspunkt var træt af Hummel tøj, eller når folk snakkede om det. 

Kendte en del som mente, at hvis man købte andet end Hummel, så var det bare ikke godt nok. 

jeg kigger ikke på mærke, men HVORDAN tøjet ser ud.... 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Skouboe

Myprince skriver:

Hvor kan man se hvor den er fra??

Har Ville købe ting til min søsters datter fordi de ikke findes her. 

Der står i annoncerne hvor tøjet sendes fra. Tøj fra Kina, købt på den engelske ebay, risikerer stadig at blive taget  i tolden. Hvis du vil undgå told og moms, så køb fra et EU land.

Anmeld Citér

5. juli 2015

M &.I

Skouboe skriver:

Der står i annoncerne hvor tøjet sendes fra. Tøj fra Kina, købt på den engelske ebay, risikerer stadig at blive taget  i tolden. Hvis du vil undgå told og moms, så køb fra et EU land.

Ja men er bare ikke god til det 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Sprit25

Myprince skriver:

Jeg kan godt lide at købe alt fra h&m til min søn  synes de stadig holder når man har vaske tøj mange gang.

Det er sjældent jeg køber mærke kun hvis de er på tilbud.  

Synes ikke et barn altid skal have dyr og mærke tøj, de kommer til at brokke sig når de bliver lidt ældre hvis vi køber lige pludselig fra h&m eller Føtex. 

Det er da ikke sikkert. Bare fordi man går i mærketøj er man ikke nødvendigvis forkælet? 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Skouboe

Myprince skriver:

Ja men er bare ikke god til det 

Her kan du se hvor det kommer fra.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juli 2015

Kay

Sprit25 skriver:

Nu har jeg efterhånden læst en del tråde om mærkevare tøj. Og om hvordan folk ikke fatter at man køber "mærkevarer" til sit barn! Jeg har ligefrem læst at man kompenserer og har lavet selvværd fordi ens barn går i Hummel, småfolk men hvis det er H&M eller Føtex er man fuldstændig i ro med sig selv. 

Det pisser mig sgu af! Den eneste grund til min datter ikke går klædt i Hummel fra top til tå er fordi jeg ikke har råd jeg elsker Hummel og det holder længere både str og vaskemæssigt også synes jeg det er pænt. 

Men hvad definere mærkevare? H&M er jo i teorien et mærke, nøjagtigsom VRS er et mærke? Er det ikke ligemeget? Og hvorfor er det dyre mærketøj=lavt selvværd. 

Æv øv

Det går jeg aldrig hørt om, altså at mærke tøj er = dårlig selvværd

her hjemme køber vi det tøj vi syntes er pænt og det gælder os alle 4  om det er hogm molo Føtex eller hvad det er 

Anmeld Citér

5. juli 2015

M &.I

Sprit25 skriver:

Det er da ikke sikkert. Bare fordi man går i mærketøj er man ikke nødvendigvis forkælet? 

Det sagde jeg ikke, jeg skrev bare man ikke køber alt for mange mærke ( kun mærke) hvis forældre ikke køber anden end mærke.  

Anmeld Citér

5. juli 2015

Carina:-)

Saphiira skriver:

Jeg vil indrømme, at på et tidspunkt var træt af Hummel tøj, eller når folk snakkede om det. 

Kendte en del som mente, at hvis man købte andet end Hummel, så var det bare ikke godt nok. 

jeg kigger ikke på mærke, men HVORDAN tøjet ser ud.... 

Det er sjovt som det ændre sig hvilke mærker der er in.

Da mine store var små var Hummel et "skod" mærke og ikke kendt for noget godt- Synes nu stadig Hummel er knap så god kvalitet meen i dag flår folk det ned fra hylderne.

Jeg køber udelukkende mærkevarer men ikke efter hvad det hedder men efter hvad jeg synes er pænt og en god kvalitet - Har aldrig forstået det med at købe efter navnet men ja der er nok en del der gør det . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.