Abort (Joy fra Mig og min mor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
EBK skriver:

Den sidste sætning.. Seriøst?? 

Jep

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2015

Anonym trådstarter

Men hvis hun tror på at det giver dårlig karma, så er det da fair hun er stolt af det. 

Det er jo hendes blog og hendes tanker. Så må andre jo selv om hvad de synes om det. 

Det er fair, at hun er stolt over at have beskyttet siden hun var 12 år, men det er ikke fair at kalde andre kvinder for børnemordere.

Anmeld Citér

30. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Saphiira skriver:

Misundelse? Hvad skal man være misundelig over?

Intet i min verden. 

Men der bliver der nævnt "at hun vil vise sit perfekte liv" - det skriver joy vidst intet om

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Intet i min verden. 

Men der bliver der nævnt "at hun vil vise sit perfekte liv" - det skriver joy vidst intet om

Hvor står der noget om at "hun vil vise sit perfekte liv"?

Anmeld Citér

30. april 2015

Christine

mor:) skriver:

Så vil jeg spørge dig, hvis det slet ikke giver dårlig karma - hvorfot så bruge prævention, hvorfor ikke bare få abort hver gang uheldet er ude? 

Eller bliver det så pludselig etisk forkert? Og hvorfor gør det det?

Det enkle svar er jo af hensyn til kvindens fysik og helbred 

Jeg går ind for kvinders valg og jeg synes den person taler som hun har forstand til.

Anmeld Citér

30. april 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Det enkle svar er jo af hensyn til kvindens fysik og helbred 

Jeg går ind for kvinders valg og jeg synes den person taler som hun har forstand til.

Jeg er fuldstændig enig.

Anmeld Citér

30. april 2015

l.kjoeller

Nu er hun jo ikke kendt for at have de mest intelligente  udtalelser men når det er sagt så har hun jo helt og aldeles ret til sin holdning  som alle andre og hun sugar coater den jo sågar lidt såå jeg synes det kunne være værre   

Anmeld Citér

30. april 2015

Bruger

l.kjoeller skriver:

Nu er hun jo ikke kendt for at have de mest intelligente  udtalelser men når det er sagt så har hun jo helt og aldeles ret til sin holdning  som alle andre og hun sugar coater den jo sågar lidt såå jeg synes det kunne være værre   

Selvfølgelig har hun ret til sin holdning, men det er da ikke okay at beskylde andre for overlagt mord.

Abort er et meget personligt og svært valg, så jeg bliver simpelthen så harm, når folk kommer med sådan nogle udtalelser.

Anmeld Citér

30. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvor står der noget om at "hun vil vise sit perfekte liv"?

Det var mig der skrev det i et svar til ebk (mener jeg det var) 

Anmeld Citér

30. april 2015

Sprit25

Bruger skriver:

Selvfølgelig har hun ret til sin holdning, men det er da ikke okay at beskylde andre for overlagt mord.

Abort er et meget personligt og svært valg, så jeg bliver simpelthen så harm, når folk kommer med sådan nogle udtalelser.

Okay nu bliver jeg helt lavpraktisk ordkløveri: 

Hun siger: et levedygtigt foster. Dermed mener hun det allerede er et levende menneske. I det sekund en kvinder så bevidst ligger sig under kniven for at få den her abort FORDI HUN IKKE BRUGE PRÆVENTION, jamen så slår hun jo et andet menneske ihjel bevidst og dermed er det overlagt

Jeg vil gerne understrege at jeg IKKE deler overstående holdning men udfra Joys ord er det, det jeg tolker hende til at sige. 

Jeg bliver også harm når kvinder bruger abort som prævention

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.