Er nu i 23+3, tiden går altså bare lige pludselig hurtigt, maven vokser lidt, og alligevel ikke.... Mange siger at de ikke kan se jeg er næsten 6 mdr henne, men jeg kan mærke det 
Der er livlig aktivitet, og især om aftenen når jeg er kommet under dynen, så er det som om det er rigtig sjovt at holde en mindre fest
Jeg får let plukveer, dog ikke noget der generer, men mærker det jævnligt. Fik det bla idag da jeg gik en tur med hunden, i helt normalt og roligt tempo, så jeg tror ikke at jeg skal være irriteret over at jeg faktisk kommer til at gå hjemme i 11 uger inden fødslen, fordi jeg skal have tre ugers ferie inden jeg går af på barsel 8 uger før termin..
Jeg må istedet fokusere på at jeg kan nyde tiden, satse på sommervejr, tage afsted på en lille ferie herhjemme og ellers gøre hvad jeg har lyst til til den tid.. Vil helt klart igang med at svømme når jeg går fra, så har jeg tid til det i en ellers presset hverdag for tiden.
Er jo for nyligt startet i et mellemleder job, og det kan jeg godt mærke tager noget tid, og også energi. Men i og med jeg jo fra starten har vidst, at jeg skulle gå på barsel, så er der nogle ting jeg ikke har taget over på, fordi der alligevel skal konstitueres en anden i min stilling....
Ellers er alt vel, jeg og manden min glæder os til at blive forældre, og glæder os over at det går godt. At vi er så priviligerede at der er et lille barn til os, og at vi får vores store drøm opfyldt..... Han bliver enebarn, og det vil vi så gøre alt for at han ikke får det svært med. Men vores alder taget i betragtning, så skal vi ikke forsøge os mere. Der er også den havge ved det, atjeg er i overgangsaler, og skal i behandling for det når jeg er færdig med at amme, og for at undgå at jeg får flere cyster i underlivet, så skal jeg have en hormonspiral når jeg har født og kroppen er klar til det.