Jeg har en lille spire i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Jeamie-vb

Har du billeder ???? :) :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Signe1704-vb

Det er simpelthen så dejligt.

Der går lidt før du mærker mere til graviditeten og den ventetid er bare så laaaang.

Anmeld

23. februar 2012

als-vb

uh titte denne tråd har jeg helt glemt / overset.

Scanninger er det bedste så kan man se at det hele er rigtig nok og det ikke bare er noget man bilder sig ind.

Min urin har også lugtet noget så forfærdeligt de første par måneder, hvorefter det er bleevt normalt igen nu her til sidst.

Første gang mærkede jeg vel liv omkring de 18 uger og denne gang allerede ved 11-12 uger. Det første jeg har mærket har været lige som at blive aet, bare inde i maven. og nu er det så spark og tryk og mosen hvor baby kan ses udenpå maven. (ser lidt creepy ud...)

Syntes også en gravidiett føles meget lang, og det syntes jeg hele tiden den gør også nu hvor jeg er i uge 33.

Anmeld

4. marts 2012

Laurie-vb

wow... tillykke, Titte!! Sikke godt nyt!

Anmeld

5. marts 2012

Johannamor-vb

Har ikke været her længe, så derfor har jeg først set dit indlæg nu.

Super fantastisk dejlig nyhed! Hvor har du kæmpet hårdt for den baby - det er simpelthen så godt, at det er ved at lykkes!

Jeg ser, at du undrer dig over, hvad der sker i kroppen og undrer dig over, om alt er, som det skal være. Og lige præcis det er helt almindeligt. Så du kan indstille dig på mange måneder, hvor du igen og igen kommer til at spørge dig selv, om den lille nu har det godt.

Tillykke!!!

Anmeld

10. marts 2012

Titte-vb

Så er jeg 10 uger henne, det er underligt at se at maven begynder at bule ud, og jeg kan ikke have mine cowboybukser på mere.... Er indkaldt til NF scanning d. 22 marts, er rigtig spændt og bange, bange for at der er en stor risiko for DS.. men den tid den sorg... Har det stadig godt og ingen gener...... :laugh:

Anmeld

10. marts 2012

als-vb

Åh den første store milepæl. Prøv at glæd dig i stedet. Er vildt at de bebs til nr, det er der den begynder at ligne en rigtig baby. Også selvom der selvfølgelig er en grund til scanningen tror jeg det kan hjælpe at de det som en 'underholdnings' ting.

Anmeld

11. marts 2012

Titte-vb

als skrev:
Åh den første store milepæl. Prøv at glæd dig i stedet. Er vildt at de bebs til nr, det er der den begynder at ligne en rigtig baby. Også selvom der selvfølgelig er en grund til scanningen tror jeg det kan hjælpe at de det som en 'underholdnings' ting.
Vi har jo faktisk set den lille spire i uge 7, så vi ved den er der og at hjertet banker! Men det er nok mere tanken om, at vi har besluttet os for at vi ikke skal have et DS barn, så hvis det er det der er inde i maven, så ved vi jo godt hvilken vej vi skal gå. Og det er den 'angst' jeg har, ikke så jeg påvirkes af det, for jeg prøver at overbevise mig selv om, at det er en lille mirakel spire der er inde i maven, bare hele den måde den har startet livet på må da være med til at det er et mega mirakel! :kiss:

Anmeld

11. marts 2012

als-vb

Ja det er et lille mirakel. Og krydser alt for at det er en fin nakkrfolds med tal over 200 :)

Anmeld

19. marts 2012

Fru_Hansen-vb

Hej Titte

Endnu engang tillykke, hvor er det bare fantastisk  w00t

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.