Jeg har en lille spire i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Titte-vb

Så har jeg været til den længe ventede nf scanning... Hold da op hvor var det en sten der blev fjernet fra mine skuldre... :) Jeg havde rigtig gode tal, 1:1700 ca, så der er ikke noget at komme efter sagde de! Blev rykket en uge frem med terminen, ret pudsigt når vi nu med sikkerhed ved hvornår ægget er blevet befrugtet!! Nå, men det var en rigtig lille aktiv spire, der viste sig fra alle sider, og som ikke gerne ville ligge stille da nakkefolden skulle måles :lol: :lol: Blev rigtig rørt og tårerne trillede da jeg lå der og så vores lille mirakel der boltrede sig og slog kolbøtter :laugh: SÅ nu skal tiden bare gå og den lille spire vokse sig stor! Fordi jeg er gastric bypasset så skal jeg følges tættere og scannes hver 4. uge, jeg skal måle mit blodsukker hver anden dag, fordi min mor havde sukkersyge, og ellers skal jeg bare leve så normalt som muligt! HERLIGT :woohoo: :woohoo: :woohoo: Og nej, der kommer ikke billeder, det synes jeg er lidt for privat :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Signe1704-vb

Hvor er det dejlige nyheder. o-flag

Vil I vide kønnet hvis det bliver muligt senere?

Anmeld

23. marts 2012

Titte-vb

Signe1704 skrev:

rn Hvor er det dejlige nyheder. o-flag

rn

rn Vil I vide kønnet hvis det bliver muligt senere?

Ja det vil vi gerne... Jeg har ingen anelse om hvad det bliver, lidt sjovt for når andre har været gravide har jeg vidst det helt fra starten af hvad de fik.. Men jeg må væbne mig med tålmodighed og satse på at man så småt kan se noget om fire uger til næste scanning, så er jeg jo 16+5 uger henne..

Anmeld

3. april 2012

Titte-vb

Øv hvor jeg bøvlet med min mave nu hvor jeg er gravid :angry: Je har forstoppelse og gør alt hvad jeg kan for at afhjælpe det. Spiser fiberholdig kost, grønt, varieret i det hele taget, spiser magnesium, drikker rigeligt med vand, og alligevel så går der to-tre dage i Ellen jeg er på toilet, og så er det hårdt som sten og det tager mig op mod tre kvarter at komme af med noget :S ikke videre fedt mår man også går på arbejde og de andre leder efter en... Er der nogen der har erfaring med laktulose?

Anmeld

4. april 2012

Frede-vb

Først vil jeg lige sige, Titte, at jeg simpelt hen er så glad på dine vegne over, at du nu endelig får dét, du har ønsket dig højere end noget andet. Det er da i den grad en solstrålehistorie!!!

Da jeg havde født mit andet barn, døjede jeg med hård mave, og så tænkte jeg, at det da måtte være en idé med lactulose, så jeg tog en ordentlig mundfuld à nogle gange. Hold fast, hvor gjorde det ondt i mavsen. Det var ligesom om, at tarmene var på vej ud af kroppen. Jeg tror for så vidt godt, at man kan tage det middel, men man skal i hvert fald sørge for at være lidt klogere, end jeg var og få det doseret i korrekt mængde.

Tager du egentlig jerntabletter? I så fald skal du huske, at det skal være hemojern, da de ikke giver hård mave i modsætning til mange af de andre jernpiller. Ellers kan jeg anbefale dig at spise culutra uden sukker, men drysset med dét middel, der hedder Husk.

Anmeld

4. april 2012

Titte-vb

Frede skrev:

rn Først vil jeg lige sige, Titte, at jeg simpelt hen er så glad på dine vegne over, at du nu endelig får dét, du har ønsket dig højere end noget andet. Det er da i den grad en solstrålehistorie!!!

rn

rn Da jeg havde født mit andet barn, døjede jeg med hård mave, og så tænkte jeg, at det da måtte være en idé med lactulose, så jeg tog en ordentlig mundfuld à nogle gange. Hold fast, hvor gjorde det ondt i mavsen. Det var ligesom om, at tarmene var på vej ud af kroppen. Jeg tror for så vidt godt, at man kan tage det middel, men man skal i hvert fald sørge for at være lidt klogere, end jeg var og få det doseret i korrekt mængde.

rn

rn Tager du egentlig jerntabletter? I så fald skal du huske, at det skal være hemojern, da de ikke giver hård mave i modsætning til mange af de andre jernpiller. Ellers kan jeg anbefale dig at spise culutra uden sukker, men drysset med dét middel, der hedder Husk.

Jeg spiser jern, men får de der hedder aminojern, de giver ikke forstoppelse. Jeg spiser A38 hver dag, med hjemmelavet grov musli på... Jeg er nemlig bange for, at der vil ske det du beskriver med laktulose, for jeg har jo i forvejen ikke en helt almindelig tarmfordøjelse, nu fordøjer jeg maden i tarmene, og får det ikke bearbejdet i mavesækken som normalt.... Jeg må se om ikke der sker noget, det er da lige til at få hæmorider af det her :blink:

Anmeld

19. april 2012

Titte-vb

Så fik jeg og manden min, jeps, mand, for jeg blev gift med ham i lørdags :-) endnu engang lov til at se den lille spire inde i maven! Hvor er det bare en vidunderlig ting at blive scannet og se en lille baby ligge derinde og hygge sig, se arme, fødder og et lille hjerte der bare banker derudaf! Og minsandten, om ikke det ser ud til at min førstefødte læææææææænge ventede er en lille dreng:-) jeg fældede nogle tårer, og manden min var helt forstenet :kiss: Jeg skal til MD scanning om en tre ugers tid men hun havde god tid idag så hun tjekkede lige det hele, og alt er helt som det skal være! Ingen læbe gane spalte, ingen brok, perfekt udviklet krop indtil videre! Så jeg er LYKKELIG og føler mig 'blessed' over at få lov til at opleve dette vidunderlige univers! Glæder mig til at mærke ham rumstere inde i maven men der går nok noget tid for moderkagen ligger foran ud mod maveskindet!! Blot en lille update, som nok mere er for min skyld, men det er så fedt at jeg må dele det med jer :lol: Og ps, forstoppelsen er der styr på nu!

Anmeld

19. april 2012

Signe1704-vb

Hvor er det skønt med en lille dreng. Stort tillykke.

Og stort tillykke med brylluppet o-flag

Dejlige begivenheder i dit liv lige nu.

Og nej det er ikke kun for din skyld - vi andre vil så gerne følge med. Det er jo helt fantastisk at det er lykkedes for jer.

Anmeld

20. april 2012

als-vb

Tillykke med scanningen, drengen og brylluppet :) en masse dejlige begivenheder :)
Og lige om lidt vil du også mærke ham :) og det er bare så dejligt.
Og godt du har fået styr på maven for det kan virkelig give nogle trælse gener.

Anmeld

20. april 2012

Titte-vb

Signe1704 skrev:

rn Hvor er det skønt med en lille dreng. Stort tillykke.

rn

rn  

rn

rn Og stort tillykke med brylluppet o-flag

rn

rn  

rn

rn Dejlige begivenheder i dit liv lige nu.

rn

rn  

rn

rn Og nej det er ikke kun for din skyld - vi andre vil så gerne følge med. Det er jo helt fantastisk at det er lykkedes for jer.

:lol: :lol: :lol: Takker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.