Stort tillykke.. Kan forstå det har været noget af en kamp. Så endnu mere tillykke.
Vil lige prøve at svare lidt på nogle af de spørgsmål du har..
Jeg mærkede til graviditeten ret hurtigt, havde ondt i maven (derfor opdagede jeg at jeg var gravid) havde de første 3 mdr utrolig meget kvalme, men kastede meget lidt op. Kunne kun spise frugt og mælkeprodukter... efter de 3 mdr spiste jeg normalt igen men har hele tiden drukket rigtig meget mælk.
Og ja, i starten går tiden meget langsomt, sådan havde jeg det i hvert fald. Man kan ingenting se og ingenting mærke (altså af babyen) Men bare vent, det bliver fantastisk. Jeg fødte min datter 4 oktober 2011. Jeg nød sommeren vildt meget, havde mave og kunne rigtig vise den frem, men var ikke så gravid at jeg ikke kunne lave noget og bare sad og svedte voldsomt. Nu var denne sommer jo heller ikke den bedste.
Du spørger også til lugtesansen... Og JA min lugtesans blev virkelig god. Inden jeg havde fortalt mit arbejde jeg var gravid afslørede jeg mig selv, ved at sige der lugtede af kunstigt jordbærsødestof. De kiggede alle mærkeligt på mig og pludselig slog det dem, at jeg var gravid... UPS!!
Anmeld