Jeg har en lille spire i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
93 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Titte-vb

Er idag blevet bekræftet i at vi venter vores første længe ventede baby... Det er så underligt, uvirkeligt, mirakuløst og dejligt, og det værste er, at der er frygtelig lang tid til... :kiss: Vi ved jo nærmest på klokkeslet, hvornår den lille spire er undfanget, så det er ret let at regne en terminsdato ud. Idag stod vi op kl. 5.15 for at køre til Skejby og få taget en blodprøve, og derefter var det bare hjem igen, og vente.......... Vente på at de ringede med et positivt svar. Havde testet hjemme i lørdags, og den var positiv, men min lille paranoide hjerne skulle lige være helt sikker med en blodprøve.... Halv et ringde sygeplejersken og sagde, at den var god nok. Mit hCG tal var oppe på 298 og for at man kan være gravid skal den være på 100 eller derover.... Så hun mente jeg var supergravid!! Og det er et mirakel, to gange forsøg hvoraf det ene blev afbrudt gr sommerferie, uden resultater, og så er jeg på hvilehormoner, skulle have været igang d. 4 januar med sprøjter, men i december udskød jeg det endnu en mdr., så vi først skulle starte her i februar.. Og godt jeg gjorde det, for min krop producerede selv det her fine æg der blev befrugtet, og nu har sat sig som en spire! Behøver jeg sige at jeg og kæresten er totalt ovenud lykkelige?? :silly: :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Elverpigen-vb

STORT tillykke o-flago-flago-flago-flag

Hvor er det dejligt at hører, og at det blev af naturlig vej er skønt.

Så er det 'bare' og vente til den lille kommer til verden, jeg er meget glad på jeres vejne smile

Anmeld

30. januar 2012

Titte-vb

Elverpigen skrev:

rn STORT tillykke o-flago-flago-flago-flag

rn

rn Hvor er det dejligt at hører, og at det blev af naturlig vej er skønt.

rn

rn Så er det 'bare' og vente til den lille kommer til verden, jeg er meget glad på jeres vejne smile

Helt naturligt er det nu ikke... Min krop dannede selv ægget, men vi har fået ægget taget ud og det er blevet IVF befrugtet, så de har hjulpet spiren godt på vej! Men der er kraft i den lille satser jeg på!

Anmeld

30. januar 2012

Elverpigen-vb

Titte SKREV:

Elverpigen skrev:

rn STORT tillykke o-flago-flago-flago-flag

rn

rn Hvor er det dejligt at hører, og at det blev af naturlig vej er skønt.

rn

rn Så er det 'bare' og vente til den lille kommer til verden, jeg er meget glad på jeres vejne smile

Helt naturligt er det nu ikke...

Min krop dannede selv ægget, men vi har fået ægget taget ud og det er blevet IVF befrugtet, så de har hjulpet spiren godt på vej! Men der er kraft i den lille satser jeg på!

Men så skulle du heldigvis ikke gennem hormonkuren smile

Anmeld

30. januar 2012

Jeamie-vb

Hvor er det vildt !!!! Jeg har jo fulgt jeres kamp, så det er da noget vi alle garanteret synes er ..ja.. mirakuløst o-flag.. Kæmpe stort tillykke.. Glæder mig til at følge udviklingen og alle dine små tanker. Hvor er vi heldige at kunne få lov at følge med smile...

I fortjener et kæmpe knus heart

Anmeld

30. januar 2012

Signe1704-vb

Hvor er det dog bare det bedste jeg har hørt idag.... KÆMPE stort tillykke o-flago-flago-flag

Jeg glæder mig til at høre mere og følge med i dit lille mirakel.

HURRA wink

Anmeld

30. januar 2012

als-vb

Åh titte hvor er jeg glad på jeres vegne. Sikke da en dejlig nyhed :) og i er i jeres gode ret til At være himmelråbende lykkelige. Fantastisk!

Anmeld

30. januar 2012

Spunk-vb

Hvor er det en skøn nyhed - jeg er lige ved at knibe en tåre. Hvor er det smukt at alt dit arbejde endelig giver resultat. Jeg håber, at den lille spire vokser sig stor og stærk :-)

Anmeld

30. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Aiii Titte hvor er det bare fantastisk for jer :-) var lige ved at fælde en lille tåre da jeg læste det ! Har jo lige som mange andre herinde fulgt jeres kamp så jeg blev helt vild glad på jeres vegne :-) STORT STORT TILLYKKE......

Anmeld

30. januar 2012

Meesalith-vb

Stort tillykke herfra :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.