Er idag blevet bekræftet i at vi venter vores første længe ventede baby...
Det er så underligt, uvirkeligt, mirakuløst og dejligt, og det værste er, at der er frygtelig lang tid til... :kiss:
Vi ved jo nærmest på klokkeslet, hvornår den lille spire er undfanget, så det er ret let at regne en terminsdato ud.
Idag stod vi op kl. 5.15 for at køre til Skejby og få taget en blodprøve, og derefter var det bare hjem igen, og vente.......... Vente på at de ringede med et positivt svar.
Havde testet hjemme i lørdags, og den var positiv, men min lille paranoide hjerne skulle lige være helt sikker med en blodprøve....
Halv et ringde sygeplejersken og sagde, at den var god nok. Mit hCG tal var oppe på 298 og for at man kan være gravid skal den være på 100 eller derover.... Så hun mente jeg var supergravid!!
Og det er et mirakel, to gange forsøg hvoraf det ene blev afbrudt gr sommerferie, uden resultater, og så er jeg på hvilehormoner, skulle have været igang d. 4 januar med sprøjter, men i december udskød jeg det endnu en mdr., så vi først skulle starte her i februar.. Og godt jeg gjorde det, for min krop producerede selv det her fine æg der blev befrugtet, og nu har sat sig som en spire!
Behøver jeg sige at jeg og kæresten er totalt ovenud lykkelige?? :silly: :silly:
Anmeld