Jeg har en lille spire i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

als-vb

hej titte

har fulgt lidt med på sidelinien, da jeg ikke kan skrive fra min tablet kun fra min pc og den har ikke rigtig været fremme før nu.

Hold da op du har været meget igennem, men den med tarmslyng kender jeg også en anden der har været igennem under graviditet fordi hun havde tabt sig rigtig meget inden graviditeten og så måtte hun på bordet åbnes helt op og de oprerede rundt om livmoderen og lukkede sammen igen med baby inde i maven...vildt...men hun måtte nu ikke føde selv så hun fik ks.

Men 5,5 uge er jo ingenting så er du jo mor lige om lidt :) dejligt at høre han tager på som han skal igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Titte-vb

als SKREV:

hej titte

har fulgt lidt med på sidelinien, da jeg ikke kan skrive fra min tablet kun fra min pc og den har ikke rigtig været fremme før nu.

Hold da op du har været meget igennem, men den med tarmslyng kender jeg også en anden der har været igennem under graviditet fordi hun havde tabt sig rigtig meget inden graviditeten og så måtte hun på bordet åbnes helt op og de oprerede rundt om livmoderen og lukkede sammen igen med baby inde i maven...vildt...men hun måtte nu ikke føde selv så hun fik ks.

Men 5,5 uge er jo ingenting så er du jo mor lige om lidt :) dejligt at høre han tager på som han skal igen.

Ja det tør siges....... men jeg har det godt igen.. Den lille bebs tager stille og roligt på, han ville ikke scannes idag, så de havde svært ved at tage mål på ham så de kan skyde ham i vægt, og hver gang sygeplejersken troede hun havde ham, så sparkede han til scanneren og så måtte hun starte forfra, vi kunne se han gjorde det på skærmen, men bestemt også mærke det både i hendes hånd og scanner men også i min mave!!

Han vejer nogenlunde det han bør gøre, lidt under, men det er ok... Og ja, om lidt har jeg ham i mit liv, og det er underligt at tænke på!  o-flag

Anmeld

23. august 2012

als-vb

glæd dig glæd dig det er så ubeskriveligt :)

selvom det er benhårdt og virkelig krævende så er det det hele værd.

Anmeld

6. september 2012

Titte-vb

tonguetonguetongue WIIIIIIIIII han har endelig vendt sig, den lille bandit!!

Han har ligget med hoved og rumpe op gennem det meste af graviditeten, og så sent som for 2 dage siden, lå han med hovedet under mit venstre ribben, men idag har han så sat sig på hovedet, og det er bare den skønneste nyhed, for så er der jo en mulighed for at fødslen går helt af sig selv, hvilket jeg jo allerhelst vil have.. orker ikke endnu en operation hvis jeg kan undgå det!!

Og han er kommet sig helt i forhold til vægten, han vejer nu omkring 2800-3000 g, og det er lige efter bogen!!!

Så nu må han bare gerne gøre sig færdig og komme ud til os, jeg er sindsyg nysgerrig, og glæder mig vildt til at se ham... ville faktisk også rigtig gerne vide præcis hvornår han har tænkt sig at komme, men det får jeg nok lidt svært vedwink

Anmeld

7. september 2012

kongster-vb

åh men det er jo lige om lidt! Jeg logger stadig på fra tid til anden for at se om du dog ikke snart har født! 

God vind og ve-støv din vej

Anmeld

7. september 2012

Titte-vb

kongster SKREV:

åh men det er jo lige om lidt! Jeg logger stadig på fra tid til anden for at se om du dog ikke snart har født! 

God vind og ve-støv din vej

Ah men hvor er du sød.... ellers må du finde mig på facebook... Der er jeg opdateret..  Kan lige skrive via wordfeud hvem du skal søge efter ;-)

Anmeld

18. september 2012

Jeamie-vb

Så er der 11 dage til cheerful

Anmeld

19. september 2012

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Så er der 11 dage til cheerful

Der er NI dage idag!! Det er vildt at tænke på at jeg er så langt!

Anmeld

19. september 2012

Jeamie-vb

Ja det har været et privilegium at kunne følge det 

Anmeld

19. september 2012

louise79-vb

ja så det ved at være tid Titte. Kan du så mærke nogle ændringer i kroppen ?? Om den er ved at gøre sig klar til fødslen.

Ønsker held og lykke med fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.