Jeg er nu 28+6, og har som i kan læse i en anden tråd, været igennem 2 operationer på 5 døgn.
Det har eddermame været hårdt, jeg har haft rigtig meget ondt, og jeg har tabt mig 6 kg.
Men det går stille fremad, jeg får stille og roligt lidt mere energi, og det er det vigtigste.
Jeg var igår til scanning igen, havde svigermor med, så hun kunne få lov at opleve det skønne scenarie det er at se den lille trold inde i maven... Det var en helt vild stor oplevelse for hende, og hun var lige ved at tude sagde hun efterfølgende!
Manden min ofrede gerne sin plads idet vi jo bliver scannet hver 2. uge, så han skal nok få det hele med mener han!
Lille manden har det rigtig fint siger de, han er lidt under sin forventede vægt, men ikke noget alarmerende, der er fint flow i navlestrengen, og hjertet slår som det skal!
Nu håber jeg så bare, at jeg kan få lov til at nyde resten af graviditeten, og at jeg snart slipper med de mavesmerter der er efter operationerne, og at mine sår falder af så jeg kan komme i svømmehallen og svømme!
Er sygemeldt til jeg går på barsel d. 4 august!
Anmeld