Jeg har en lille spire i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Ida-s-vb

Det er bare en skøn tråd smile Dejligt at høre at alt går som det skal, jeg venter spændt på 'resultatet'. Håber du nyder de sidste måneder af din graviditet, Titte, og ønsker dig al mulig held og lykke med fødsel og den første skønne tid heart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Titte-vb

Jeg er nu 28+6, og har som i kan læse i en anden tråd, været igennem 2 operationer på 5 døgn. 

Det har eddermame været hårdt, jeg har haft rigtig meget ondt, og jeg har tabt mig 6 kg. 

Men det går stille fremad, jeg får stille og roligt lidt mere energi, og det er det vigtigste.

Jeg var igår til scanning igen, havde svigermor med, så hun kunne få lov at opleve det skønne scenarie det er at se den lille trold inde i maven... Det var en helt vild stor oplevelse for hende, og hun var lige ved at tude sagde hun efterfølgende!

Manden min ofrede gerne sin plads idet vi jo bliver scannet hver 2. uge, så han skal nok få det hele med mener han!

Lille manden har det rigtig fint siger de, han er lidt under sin forventede vægt, men ikke noget alarmerende, der er fint flow i navlestrengen, og hjertet slår som  det skal!

Nu håber jeg så bare, at jeg kan få lov til at nyde resten af graviditeten, og at jeg snart slipper med de mavesmerter der er efter operationerne, og at mine sår falder af så jeg kan komme i svømmehallen og svømme!

Er sygemeldt til jeg går på barsel d. 4 august!

Anmeld

16. juli 2012

Signe1704-vb

Åh det lyder skønt det hele - må dog lige ind og finde det med dine operationer....

Jeg håber du lægger et billede på når han kommer til verden.

Har i fundet et navn?

Anmeld

16. juli 2012

Signe1704-vb

Det havde jeg læst og svaret på blush

Har vist lidt meget i hovedet for tiden w00t

Anmeld

16. juli 2012

milleren-vb

Håber virkelig alt forløber så godt som overhovedet for dig fra nu af.

Er godt nok meget du har været igennem,men synes det lyder som om du takler det ret flot.

Har selv været meget syg her under min graviditet(også med en september dreng*S*) men det er jo intet i forhold til dig.

Ihvertfald får du lige en kærlig tanke herfra.

Anmeld

16. juli 2012

Titte-vb

Signe1704 SKREV:

Åh det lyder skønt det hele - må dog lige ind og finde det med dine operationer....

Jeg håber du lægger et billede på når han kommer til verden.

Har i fundet et navn?

Vi har ikke fundet NAVNET endnu, men vi har kredset os ind på det... Navnet bliver hemmeligt til han skal døbes, men vi har planer om dåb inden for 5-6 uger efter han bliver født....

Så slipper han også for at blive kaldt Ib alt for længe!!

Anmeld

16. juli 2012

Titte-vb

milleren SKREV:

Håber virkelig alt forløber så godt som overhovedet for dig fra nu af.

Er godt nok meget du har været igennem,men synes det lyder som om du takler det ret flot.

Har selv været meget syg her under min graviditet(også med en september dreng*S*) men det er jo intet i forhold til dig.

Ihvertfald får du lige en kærlig tanke herfra.

Tak skal du have, jeg er af den overbevisning, at der da ikke kan komme mere af den slags, jeg har vist taget min del af den lagkage!

Faktisk så håber jeg at tiden går hurtigt, for lige nu kan jeg godt mærke, at det tynger mere og mere i kroppen, og det er vel helt normalt. 

Jeg har en ret aktiv dreng i maven, der mange gange i løbet af dagen bevæger sig og sparker, og det kan af og til være ret belastende, men sådan er det jo!!

Anmeld

16. juli 2012

Janni-Martina-vb

Dejligt at høre det går lidt bedre.

Det er da noget af en slankekur du har haft med de operationer.... Hvad med bebsen hvordan har han det mht vægt nu?

Så vidt jeg husker skulle du scannes ofte resten af graviditeten så i kunne holde øje med det, eller er det mig der husker helt forkert?? :)

Håber resten af graviditeten forløber så nemt så muligt for dig, du har været rigeligt igennem som du selv skriver.

Knus og tanker herfra.

Anmeld

16. juli 2012

Titte-vb

Janni-Martina SKREV:

Det er da noget af en slankekur du har haft med de operationer.... Hvad med bebsen hvordan har han det mht vægt nu?

Så vidt jeg husker skulle du scannes ofte resten af graviditeten så i kunne holde øje med det, eller er det mig der husker helt forkert?? :)

Håber resten af graviditeten forløber så nemt så muligt for dig, du har været rigeligt igennem som du selv skriver.

Knus og tanker herfra.

I torsdags skønnede de ham til at veje 1144 g, det er  17% under det han bør være, men det er ikke noget de vil slå alarm overfor, for navlesnoren virker helt som den skal, og det er først når de er 22% under at de bliver bekymrede.

Der er jo det i det, at jeg har oprindelig termin d. 6 oktober, og det ved vi jo med sikkerhed, da han er lavet ved kunstig befrugtning. Men de har ved NF scanningen rykket mig en uge frem til 29 september, og allerede der tænker jeg at noget af den manglende vægt kan 'skjule' sig.....

Men jeg er jo ikke læge, jeg tager en dag ad gangen. 

Og ja, jeg skal scannes hver anden uge, men det er jo fordi jeg har fået gastric bypass operationen og at man ikke kender så meget til GBY opererede der bliver gravide.... Så for at sikre sig at alt er som det skal være og at den lille får hvad han skal have, så gør de sådan!

Anmeld

16. juli 2012

Janni-Martina-vb

Titte SKREV:

Janni-Martina SKREV:

Knus og tanker herfra.

I torsdags skønnede de ham til at veje 1144 g, det er  17% under det han bør være, men det er ikke noget de vil slå alarm overfor, for navlesnoren virker helt som den skal, og det er først når de er 22% under at de bliver bekymrede.

Der er jo det i det, at jeg har oprindelig termin d. 6 oktober, og det ved vi jo med sikkerhed, da han er lavet ved kunstig befrugtning. Men de har ved NF scanningen rykket mig en uge frem til 29 september, og allerede der tænker jeg at noget af den manglende vægt kan 'skjule' sig.....

Men jeg er jo ikke læge, jeg tager en dag ad gangen. 

Og ja, jeg skal scannes hver anden uge, men det er jo fordi jeg har fået gastric bypass operationen og at man ikke kender så meget til GBY opererede der bliver gravide.... Så for at sikre sig at alt er som det skal være og at den lille får hvad han skal have, så gør de sådan!

Dejligt at i så kan følge med og se at han tager lidt på, og forhåbentlig udligner de 17% sig hurtigt. Sidst i graviditeten tager de jo meget hurtigt på.

Og godt at høre han holder sig et stykke under de 22%, selvom han gerne måtte ligge lidt længere fra :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.