Så er jordemor besøget overstået for denne gang!
SF målet var rigtig fint, det lå på 28, og hun var godt tilfreds.... BT lå ppå 99/66, så heller ikke der var der noget at komme efter, og intet i urinen heller!
Vi snakkede lidt om de operationer, og heldigvis var hun en af dem jeg havde kontakt med mens jeg var indlagt, og hun medgav, at det var en lidt voldsom oplevelse for både mig og babyen...
Hun spurgte mig, om lægerne havde foreslået mig et planlagt KS nu hvor jeg havde været de her operationer igennem, og det har de ikke. Jeg er dog heller ikke ivld med tanken, for helt ærligt, så orker jeg ikke at skulle igennem endnu en operation. Jeg kan jo ikke vide om det ender med et akut KS, men så må det jo være sådan.
Hun mente heller ikke, at der ville være noget problem i at jeg føder normalt, hun tænkte mere på at jeg jo er GBY opereret, men ved ikke om det har nogen betydning.
Jeg fortalte hende, at jeg de sidste gange til scanning havde fået at vide, at han ligger 17% under det han 'skal', og at det bekymrer mig lidt, og i og med jeg har tabt mig 6 kg siden de to operationer, så er det da noget der påvirker mig. Hun sagde så til mig, at jeg ikke skulle hænge mig i det, det er jo ikke alle der føder børn på 4 kg siger hun, og gav mig ret i, at det kan have en betydning, at de har rykket min termin en uge frem, så han reelt ikke er så lille som de gør ham til.....
Det har jeg så bestemt mig for at jeg vil lade være med at spekulere mere på, for det er jo i bund og grund ikke noget jeg kan gøre noget ved. Jeg kan jo ikke fylde mere mad på ham end han selv vil tage, og da der er fint flow i navlestrengen, så er der ikke nogen fare på færde
Nogle gange kan man måske også vide for meget, og da jeg jo bliver scannet hver anden uge nu, så kommer det hele til at gå lidt op i hvad computeren siger, istedet for at se på om han vokser i det hele taget!!
Så jeg føler mig lidt lettere idag, og har bestemt mig for at lade være med at lade det fylde for mig i mine tanker