Jeg har en lille spire i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Ida-s-vb

Tillykke! :flag: Hvor er det bare dejligt nyt, og virkelig velfortjent, synes du har kæmpet en brav kamp. Håber graviditeten kommer til at forløbe helt efter bogen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Titte-vb

Heidi Nielsen skrev:
Aiii Titte hvor er det bare fantastisk for jer :-) var lige ved at fælde en lille tåre da jeg læste det ! Har jo lige som mange andre herinde fulgt jeres kamp så jeg blev helt vild glad på jeres vegne :-) STORT STORT TILLYKKE......
Tak!! Og tillykke med din sore dreng idag! :)

Anmeld

31. januar 2012

Titte-vb

Tak skal i have Det er en helt uvirkelig følelse, og det at man ikke kan mærke noget er jo bare endnu mere underligt.... :P

Anmeld

31. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Sikke dog noget dejlig læsning. Kan mærke det helt kribler inden i af glæde på jeres vegne. Stort tillykke ;)

Anmeld

31. januar 2012

Pia S-vb

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kæmpe tillykke Titte! Det gør mig bare så glad at læse at det endelig lykkedes for jer!!! Glæder mig til at følde med både her og andre steder smile

Knus og mange tanker herfra

Anmeld

31. januar 2012

Webredaktøren-vb

Stort tillykke!!!

Hvor er det bare dejligt for jer smilesmile

Glæder mig til at følge med, når du forhåbentligt løbende skriver...wink

Anmeld

1. februar 2012

Frede-vb

Masser af til lykke, Titti!!!!!! Det var da virkeligt en glædelig nyhed! Der sker da godt nok lige noget i dit liv, de her år. Kan du selv følge medwink

Hvor er det godt for dig - glæder mig virkeligt på dine vegne. Med denne dejlige nyhed har du hermed forpligtet dig til jævnlige opdateringer herinde, så vi kan få vores nysgerrighed stillet og følge med i forandringerne i den kommende tidcool

Anmeld

1. februar 2012

kongster-vb

Titte! Den tråd er da lige gået hen over hovedet på mig, men TILLYKKE TILLYKKE til dig og barnefaderen. Kæmpestort!!! Sikke et forår og år du går i møde. 

Tusind gode tanker herfra

Anmeld

3. februar 2012

Titte-vb

Ja så er jeg ved at vænne mig til tanken om, at jeg skal være mor og kæresten være far ;0)) Er begyndt at mærke mine bryster spænde, ømme brystvorter men det er også det hele... Nåh ja, og så render jeg på toilet hele tiden, men har læst mig til at det er helt normalt! Har lånt et par bøger på biblioteket om graviditet, det er nu ret så sjovt at sidde og læse om de ting der sker med kroppen ;0) Startede jo i et nyt job i onsdags, og jeg ha fortalt min leder at jeg er gravid, men venter med at sige noget til mine medarbejdere. Jeg skal til Skejby og scannes d 21 februar og det glæder jeg/vi os rigtig meget til. Så bliver det nok lidt mere virkeligt! Håber jeg slipper for kvalme og opkast, kan nemlig ikke kaste op efter min gby operation

Anmeld

3. februar 2012

als-vb

Hvorfor kan du ikke kaste op? Og ja det med brysterne g tissende er helt gode tegn på forandring i underlivet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.