Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Signe1704-vb

Kom lige i tanke om et par stykker mere. Mette (2år) er begyndt på at gå på toilettet. Vi roser hver gang der er resultat. En dag har vi besøg af morfar. Da han på et tidspunkt skal på toilettet vil Mette med derud og se. Det får hun lov til og kommenterer morfars toiletbesøg med orderne: Dygtig morfar. Vi passede frederik på 6 år og Flora på 4 år og de skulle sove her. Om natten råber Flora: Signe, Frederik har tisset i min seng. Jeg går ind og kigger og der er ganske rigtigt tisset i sengen, men Frederik sover dejligt og hans nattøj er helt tørt. Floras natkjole er til gengæld meget våd. Det var åbenbart lidt flovt og så kunne man jo give brormand skylden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Signe1704-vb

Jeg kom til at tænke på endnu en sjov historie. Mette er 2 år og lige blevet storesøster. Jeg har lige været i bad og mælken løber ud af mine bryster, da Mette kommer ud på badeværelset og udbryder: Mors bryster gylper.

Anmeld

29. oktober 2009

tina.e-vb

Ved Josefines barnedåb kan storesøster Karoline ikke sidde stille, hun løber frem og tilbage oppe foran i kirken. Pludselig får hun øje på præsten der står oppe på prædikestolen og siger så højt ' manden magemæk på'. Karoline 2 år

Anmeld

30. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Her til morgen ville 3-årige Elliot gerne op i sin støresøsters køjeseng. 'Mor kan du ikke lige give mig en hestefod,' sagde han og kunne åbenbart huske, at søster havde bedt om en hestesko dagen inden... :)

Anmeld

2. november 2009

char0101-vb

Min søn marius på 3 år sad en dag i bilen og sagde mor, der er nogen der banker på mit hoved hele tiden!! Det viste sig at han havde hovedpine

Anmeld

12. november 2009

mille6-vb

En dag da jeg stod og sminkede mig, kom 3 årige Mille ud på badeværelset til mig ' mor jeg syndes du er så smuk...men når du ikke har tøj på , syndes jeg du ser lidt mærkelig ud.

Anmeld

12. november 2009

mille6-vb

En dag da jeg hentede 3 årige Mille i børnehaven, fortalte pædagogen at Mille havde fortalt at hun skulle være storesøster..nej har din mor så en lille baby inde i maven? havde pædagogen spurgt...nej nej vi skal først snakke med far om det, havde den lille tøs svaret

Anmeld

12. november 2009

mille6-vb

Så fik min datter Mille endelig en lillebror. En dag da jeg sad og ammede, kom hun og kiggede...pludselig spurgte hun om det var sød eller letmælk jeg havde i brysterne. Mille 6 år

Anmeld

19. november 2009

Mor til to-vb

Anna 2 år: 'Se min far har skridthår. Ham er lige blevet knippet.' Ja, ved godt den ikke er helt stueren, men den er ski da sjov. Oversættelse gives, hvis den ikke lige ringer.

Anmeld

19. november 2009

lib1982-vb

Da jeg ventede vores tvillinger og skulle til første scanning havde min søster talt med min nevø Oliver på 7 om, at man ind imellem kan se kønnet på børnene som han jo skulle være fætter til - herefter udbryder Oliver 'Så vil jeg altså gerne have nogle pigefætre, for jeg har 2 drengefætre i forvejen!!' :woohoo: ... det endte dog med 2 drengefætre, som han nu os er helt tilfreds med ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.