Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

mortilguldklumper-vb

Ifm et jubilæum gav vi en æske chokolade. Da jubilaren havde pakket op for gaven, sagde vores 4 årige søn til hende: 'husk at gem den til fredag, når der kommer disney'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Toril-vb

Min søn står og kigger på mig, mens jeg gør mig i stand til en familiefødselsdag. Efter lidt tid spørger han: 'Mor, er du en prinsesse nu?' Verdens sødeste Haakon 3 år

Anmeld

11. oktober 2009

schlaegelberg-vb

Min datter, Anine, på tre, og jeg er på vej i børnehave. På vej derhen ser hun nogle fra hendes fars arbejde (de kan kendes på tøjet) stå ved en bil. Det gav flg. dialog; Anine; Se, der er nogle fra fars arbejde! Mor; Ja, det er helt rigtigt. Anine; Hvorfor arbejder de så ikke? Mor - mundlam!

Anmeld

13. oktober 2009

juhulie-vb

Lærke på 2½ er sjældent tilfreds med det korte og præcise svar. En morgen sidder hun sammen med sin lillebror Daniel på 1 år og mor ved bordet: Lærke: hvad er det dér? (peger) Mor: mælk. Lærke: hvad er det for noget mælk? Mor: Letmælk Lærke: hvad er det for en letmælk, mor? Mor: Letmælk fra Lærkevang. Lærke sætter sig tilbage i stolen og ser ud som om hun lige er faldet ned fra månen. Så flækker hun af grin og hviner: Neeeej mor, det er også fra Danielvang, ik'?

Anmeld

13. oktober 2009

Sussi-vb

Philip 4 år Vi kører på motorvejen og taler om den smukke fuldmåne på himlen. Efter vi er drejet af udbryder Philip: 'Mor mor mor - månen blev nede på motorvejen'

Anmeld

13. oktober 2009

Sussi-vb

Philip 4 år Philip og mor taler om at det er et dejligt vejr i dag: Mor: 'Ja, der er forår i luften' Philip:'Hva' - er der får i luften... hvor henne?'

Anmeld

14. oktober 2009

Gellner-vb

Min datter på dengang 3 år og jeg var på en gård nær Næstved hvor de har køer.. Karoline syntes det var nogle søde kalve... Hun stiller sig op og siger: 'Se mor kalken drikker af koens ymer' ha ha det var så sødt.. :laugh: Hun var også bange for at gå ned til åen som lå i vores baghave: 'uuuuhhh mor jeg tør ikke gå ned til ålen'

Anmeld

14. oktober 2009

Mor-3-vb

Isabella 4år Far står og pakker taske til Fodbold trænning. Da Isabella på 4 år siger. Mor, når jeg bliver en mand, vil jeg også spille fodbold :laugh: Måtte så lige fortælle hende, at piger/damer også spiller forbold..

Anmeld

16. oktober 2009

stnielsen-vb

'Peter, kom skal vi lege far, mor og børn - jeg er fjernsynet' :laugh: Cecilie, 5 år

Anmeld

19. oktober 2009

Signe1704-vb

Her er lidt guldkorn fra Mette på 2 år og 3 måneder. Storebror er ude på trampolinen. Mette: Mor jeg vil også på hoppelin. Mette er meget interesseret i forskellen på drenge og piger. Vi har dog ret svært ved at overbevise hende om at hun ikke har en tissemand. En dag eftermiddag siger hun: Tobias (storebror) har taget min tissemand. Idag er vi ude og køre. Mette kan rulle vinduet nogle centimeter ned ved at træde på håndtaget og det har hun som altid gjort. Pludselig siger hun: Min strømpe blæser væk. Så har lillepigen taget strømperne af og smidt den ene ud ad vinduet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.