Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Caidas-vb

Ea, 4 år Ea får at vide at hun skal tage sin jakke på, men siger at den er væk. For at få hende til at huske hvor hun har lagt den, spørger jeg hvor hun havde den sidst? Undrende svarer hun: PÅ Så må vi jo bare lede videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Christinaxxx-vb

Mads fyldte 3 i juli og vi er så småt begyndte at snakke om at sutten skal sendes til julemanden. Da jeg spurgte ham om han vidste hvor julemanden boede, svarere han 'Grønland og Rødland'

Anmeld

7. oktober 2009

Heidiamann-vb

Daniel 4 år. En bekendt af familien skal ud og ryge pibe, og han spørger Daniel om han ryger, hvortil daniel svarer:' Piber du'

Anmeld

8. oktober 2009

gjoensen-vb

Zosia (2 1/2 år): Når mig bliver større så får mig bryster Mor: Ja, når du bliver stor så får du bryster. Damer de har jo bryster. Zosia kigger på far: Du har ikke bryster (pause) - kun lidt

Anmeld

8. oktober 2009

gjoensen-vb

Zosia (2 år) skal til at tage bukser på Zosia: Mig ta' natbåsser på Mor: Nej, det er ikke natbukser. Det er jo morgen nu, så skal du ikke have natbukser på. Zosia: Mig ta' morgenbåsser på Børns logik slår alt! :-)

Anmeld

8. oktober 2009

Roseanne-vb

Dina på 4 kommer hen til sin far med en pose fuldt med ting over hovedet og siger: se far er jeg ikke stærk. far: jo du er da ligeså stærk som Heman. Dina: njaii, så er jeg en He-pige :laugh: hvilket i vores ører lød fuldstændig som: jeg er en 'hippie' :woohoo:

Anmeld

8. oktober 2009

Roseanne-vb

Dina på 4 sidder på bagsædet af bilen på vej hjem fra børnehave, efter en lang da med mudder. Dina: mor der er noget svin på mit ben. mon ikke hun mente: mor der er noget gris på mit ben :P hun har nemlig ofte hørt mig sige: sikke noget værre gris, el. hvor kommer alt det gris fra.

Anmeld

8. oktober 2009

Roseanne-vb

Dina på 4 kommer hen til sin far med en pose fuldt med ting over hovedet, og siger: se far, er jeg ik stærk? Far: jo du er da lige så stærk som Heman. Dina: njaii, så er jeg en He-pige :P hvilket i vores ører lød fuldstændig som: så er jeg en 'hippie' :woohoo: Forleden sidder Dina på bagsædet af bilen på vej hjem fra en lang dag i børnehaven, hvor de har leget med mudder. Dina: mor der er noget svin på mit ben. mon ikke hun mente: mor der er noget gris på mit ben :P hun har nemlig ofte hørt mig sige: sikke noget gris, el. hvor kommer alt det gris fra.

Anmeld

9. oktober 2009

Silkec-vb

Hejsa! Jo, vi sad, mig og min mand og min veninde og hendes to børn (pigen på 6-7år & drengen på 13 år)i vores bil. Jeg skulle lige ind med en film vi havde lejet i Blockbuster og kom derefter løbene tilbage igen. Så siger pigen: 'Øj, du har godt nok fået meget menustration!!' Og hendes storebror blev bare KNALD rød i hovedet! Vi skreg bare af grin, for det hun jo egentlig mente, var; At du har godt nok fået meget motion!!' Det var bare en lille sjov ting i hverdagen. Bagefter ville hun jo vide, hvad det var menustration betød?! Så det var noget af det mere spændende at komme ind på med de to 'gutter' i bilen. Men det havde vi meget sjov ud af!! Nu har vi så selv fået børn og der får man sig også nogle gode smil... Vh. Silkec

Anmeld

9. oktober 2009

André-vb

Vi var på besøg hos nogle venner og min bror er begyndt at få høje tindinger. Så siger den ene af drengene på ca. 8 år. Jeg vil også klikkes ligesom Ulrich næste gang! Han syntes åbenbart det var SUPER smart med de høje tindinger. Det var lidt morsomt!! :klap:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.