Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.681 visninger
154 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Webredaktøren-vb

Børn har guld i mund - I den travle hverdag, glemmer vi som forældre dog ofte at få skrevet guldkornene ned. Derfor samler vi nu de sjoveste og sødeste bemærkninger fra voresbørn.dk's brugere i en lille bog. :) Skriv de sjoveste sprogperler fra dit hjem og få dem udgivet i en bog, frem for at lade dem gå i glemmebogen. Husk at skrive barnets fornavn og alder, under din sprogperle. Blandt de indsendte sprogperler trækker vi endvidere lod om den lille sjove bog 'Mormor, der er et skelet i min mad!' :laugh: Til tasterne :skriv: - God fornøjelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

millaroed-vb

'Jeg har ikke lavet lort, jeg lader bare som om' siger Julian på 2 1/2. Han er inspireret dr's program morgenhår, hvor den pink pige/dukke siger 'Jeg er ikke bange for edderkopper, jeg lader bare som om'. :)

Anmeld

26. september 2009

Thea-vb

Jeg havde været til barnedåb i kirken hvor lille Oskar, bror til lille Andrea som skulle døbes siger højt i kirken til sin far, Har præsten osse brystvorter??? det var lidt sjovt, heldigvis var præsten sød og selv grinede af det!!!

Anmeld

26. september 2009

Thea-vb

Jeg havde været i kirke til barnedåb, hvor Oskar (2 år), broren til lille Andrea som skulle døbes siger, højt til sin far, Har præsten osse brystvorter???? det havde vi alle det rigtig sjovt over i lang tid denne dag.

Anmeld

26. september 2009

Fuzzbox-vb

HA HA :D Man skal jo lige være sikker :)

Anmeld

27. september 2009

Sofies mor-vb

:laugh: :angry: :angry: Den gav helt sikkert røde ører :P

Anmeld

27. september 2009

bleigenigen-vb

Jeg sad og talte med min 3 årige søn Peter, som havde sin sut i munden. Jeg spurgte Peter om jeg måtte få sutten, hvortil han svarede: Nej, fordi så fryser jeg munden! (den var jo lidt svær at modargumenter;-)

Anmeld

27. september 2009

Hundib-vb

Mathias på 8 kommer og spørger: Kan vi ikke godt tage i Kurts sommerland? :ohmy: Vi svarer: Det ved vi ikke hvad er, og Mathias svarer med en sang: Er du voksen, midt imellem eller lille, så det Kurts sommerland! :)

Anmeld

27. september 2009

Mor til to-vb

Ida på 2 år og 4 måneder Hun har været til sin lillebrors barnedåb: 'Havde min præst så også hagesmæk på?' I kirken under barnedåben blev der flittigt peget op på altertavlen og spurgt (højt): 'Mor, er det der Sofus?' FLERE gange, selvom jeg havde fortalt hende at det var JESUS. Til mormors fødselsdag sidder Ida og leger. Onkel Klaus kommer og siger 'Farvel unge dame' til hende, flere gange. Indtil det går op for Ida at det er til hende og hun siger: 'Jeg hedder altså Ida.'

Anmeld

27. september 2009

Knoblauch@os.dk-vb

Melischa på 2år og 9 mdr, og jeg var i slikbutikken med bland selv slik.Jeg sagde mange gange at hun ikke måtte tage med fingerne, og det var derfor der lå skeèr rundt omkring til det samme.. Pludselig kom en ældre dame ind og stak hånden ned i en af kasserne med bland selv slik. Jeg havde hørt lidt i baggrunden at hun søgte noget stærk lakrids og ville lige smage sig frem.. Men da den ældre dame havde hånden nede i kassen, sagde min kvikke datter, med en bestemt tone ' du må ikke tage med hånden, du skal bruge de skeér som ligger her'..Sjovt man skal hører sandheden fra børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.