Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

emil-vb

Emil 2½ år. Sidder i kirken til barnedåb, der er stille og det kommer højt og tydeligt fra Emil: 'Moar har præsten en tissemand?' Mor:'Ja, han er jo en dreng, ligesom dig' Emil: Jamen, ham har da en kjole på????' De andre i kirken kunne ikke lade være med at grine... :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Studinen-vb

Min søn på 4 1/2år har hørt Gummitarzan på lydbog en del gange. Vi sidder ved aftensmaden hvor han pludselig siger: 'Moar, det er faktisk ret uhøfligt at tæve folk' :) Der bliver talt en del om tæv i Gummitarzan, og så har han jo også ret ;)

Anmeld

13. december 2009

Alberte-vb

Anne og Magnus 2½ skal have besøg af mødregruppen. mor fortæller dem at snart kommer Sofie, Anders og Oliver og Leger. Magnus: Oldemor leger med mig, Ja siger Anne Oldemor kommer også og leger med mig.

Anmeld

13. december 2009

Alberte-vb

Anne og Magnus 2½. Anne: anne elsker mormor, mormor svare jeg elsker også Anne. og som Alle gode mormødre gør man ikke forskæld, så mormor skynder sig også at sige, Mormor elsker også Magnus, Magnus svare: det gør min mor også! :kiss:

Anmeld

16. december 2009

Dorthe-vb

Asta, 20 mdr, sidder på gulvet i stuen og leger mens mor ser Nyhederne. Pludseligt kigger Asta op, peger på Poul Erik Skammelsen og udbryder glad 'FAR'...! ;)

Anmeld

16. december 2009

Krullermor-vb

Nicklas 3 år Så er alle julagaverne pakket ind :) Nicklas siger ' Moooor, har du ikke glemt noget??' Mig ' Nææ det tror jeg da ikke hvad skulle det være?' Nicklas ' Mor du har vist glemt at gemme alle de der gaver til mig nederst inde i dit tøjskab......'

Anmeld

17. december 2009

Helene-vb

Cecilie 2 år Mor sad og gav lillesøster mad, da Cecilie lavede et eller andet sjovt. Jeg siger til hende: ' Cecilie, mor elsker dig', hvorefter det kom prompte fra hende: ' Mor, du er ikke sød nu-gå op på værelset! :laugh: '

Anmeld

17. december 2009

Helene-vb

Cecilie på 2½ år har en lillesøster på 7 måneder. Når hun græder og er rigtig ulykkelig, er Cecilie den første der er hos hende og siger ligeså modent: 'Så, så lille ven-jeg er jo lige her'.....

Anmeld

17. december 2009

cornermor-vb

Min dejlige søn Cornelius på 2 1/2 fik en omgang maveinfluenza og kastede op i mange timer med ca et kvarters mellemrum. Puha, det var hårdt :S midt i det hele hvor vi stod med bræk og sengetøj, der skulle vaskes, om ørerne, stikker den lille syge mand hovedet ned i kummen og siger træt:' En, To, Fire - Jeg tan (kan) ikke mere!' :P :lol: Tusind tak lille Cornelius for dette sjove indlæg i en hård nat, som de fleste forældre nok kna nikke genkendende til!!

Anmeld

17. december 2009

chouchou-vb

Maya 3 år Maya er ved at finde det tøj frem hun gerne vil have på i børnehave, hvorefter mor konstaterer at den cardigan altså er for kold idag. 'ok', siger Maya og putter den straks ind i hendes legeovn., Mor spørger 'hvad laver du?', 'Jamen mor, du sagde jo at den var for kold, så jeg varmer den da bare'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.