Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

oskarkalle-vb

Oskar (4 år) skal være storebror. Mor: Hvad synes du baby skal hedde hvis det er en dreng? Oskar: Supermand...Det' da sejt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

oskarkalle-vb

Kalle 4 år er på vej i børnehave en morgen. Han stopper op og siger: Jeg skal lige have nogle penge med, for så vil Freja være min kæreste.... (hmmm....)

Anmeld

27. november 2009

Mor til to-vb

Vi har i længere tid snakket om at vi skal så nogle frø. Mor: 'Ida (2 år) vil du være med til at så nogle blomsterfrø nu?' Ida: 'Nej' Mor: 'Nå. Hvorfor ikke?' Ida: 'Jeg vil hellere ha blomsterkanin'

Anmeld

27. november 2009

EmiliasMor-vb

Hihi jeg synes jeres børn er SKØNNE!!! :woohoo: :P GLÆDER mig til det bliver min tur en dag:) ;)

Anmeld

30. november 2009

malolise-vb

Anna 3 år da vi ankommer til børnehaven: 'Mor, der er ingen parkeringspladser og tiden er knap!!'

Anmeld

30. november 2009

malolise-vb

Katharina på 6 år og far møder en flok glade polterabendgutter med øl i hånden på vejen til svømmehallen: Med høj og klar stemme: 'Far, er de allesammen alkoholikere?'

Anmeld

30. november 2009

malolise-vb

Anna 3 år henvendt til mor, far og storesøster: 'I tre har ødelagt mit liv!!

Anmeld

30. november 2009

malolise-vb

Anna, 3 år: 'Vil du læse den grimme kylling for mig, mor?'

Anmeld

6. december 2009

Pixie07-vb

Natalie 3½ Mor må jeg gerne få min lyserøde kjole på i morgen og bryster på skulderne :P

Anmeld

9. december 2009

Krullermor-vb

Nicklas 3 år har lagt en plan.... Han skal snart til tandlægen og han er ikke meget for at de skal børste hans tænder som de jo gør på børn.... Men han har regnet den ud nu.. Han vil snyde dem, for han siger da bare til dem at han er 26 år.... :D :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.