Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Signe1704-vb

Et par dage inden jul hjalp Mette på 2,5 år mig med at pakke fars gaver ind. Jeg lader med vilje være med at sige at det er en hemmelighed for så er det sikkert at det bliver afsløret, men... Det første hun siger da far træder ind af døren er: Vi har pakket skjorte ind til far :laugh: Mette og jeg havde lavet nogle lysestager til far i julegave. Nogle af glas vi havde malet på. Da han kommer hjem den dag siger hun: Vi har malet på glas til far. Heldigvis havde vi en gave til ham som var blevet pakket ind i butikken. Så var der da lidt overraskelse :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

vibarke-vb

Min Nevø William på to år sad under en frokost og begyndte at sige bom bom, vi fandt frem til, at det var for hver gang hans mor tog en bid af sin mad. Da vi spurgte ind til hvorfor han sagde sådan, forklarede han at hans tvillinge søskende som ligger nede i mors mave fik rugbrød lige ned i hovedet, hver gang hans mor tog en bid af sin af mad :laugh: En sød lille tanke :) William 2 år

Anmeld

30. januar 2010

vibarke-vb

William på 2 år, havde overhørt sin mor sige, at hun havde ondt i hovedet. Hvorefter han fortalte til os andre, at hans mor var syg i hovedet :laugh: William 2 år

Anmeld

7. februar 2010

Caidas-vb

Freja på 3½ havde fået et slikarmbånd af farmor. Der er et hjerte, hvorpå der står LOVE. Freja spørger farmor hvad der står. Farmor svarer, der står JEG ELSKER DIG. Lidt efter spørger farmor Freja, hvad det var der stod. Freja svarer, der står du elsker mig. Senere spørger jeg hende hvad der står. Hun kigger på farmor og svarer: der står... nogen... elsker mig.

Anmeld

8. februar 2010

mortil4drenge-vb

Nej hvor er de gode.Sidder og har tårer i øjene af grin. Andreas 3½ år. Vi sidder i sofaen og hygger med lillebror og far har ham.'Daniel er dejlig,mor er dejlig,far dejlig,mig dejlig.' siger Andreas. Mor siger' Min mand er dejlig' Far siger'Min kone er dejlig' Andreas kigger på os med brynene ned og siger.'Nej min far har tistrol' Jamen nye begreber er ikke lette at forstå. :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.