Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Fischer-vb

Lukas 3 år En dag,hvor jeg skældte min 3 årige søn ud spurgte han mig; Mor taler du nu med store bogstaver!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

k11923-vb

Datteren og jeg er lige kommet hen i børnehaven og er ved at hænge tøj på plads. I børnehaven har de snakket lidt om sørøvere den sidste uges tid. 'Mooaaaarh', siger hun med en finurlig stemme som havde hun opfundet den dybe tallerken. 'Du en sørøver...' Jeg kigger lidt forundret på hende og siger 'Nå!?', men så fortsætter hun: '.....mig skat!!!' Og sådan fandt vi den ultimative sørøverskat.

Anmeld

1. oktober 2009

M Illum-vb

Min mands nevø skulle fortælle om en oplevelse for nogle år siden og starter med at sige: Dengang jeg var 6 år, ikke engang 6½, kun 6 år......

Anmeld

2. oktober 2009

Roseanne-vb

Dina på 4 år var til tandlægen. Tænderne er fine og hun får fluor på. da vi børster tænderne om aftenen siger hun: moar...tandlægen sagde jeg havde fluer i munden????? Efter jeg var ved at blive kvalt af at grine, prøvede jeg at forklare, men vidste ikke helt hvordan jeg skulle gøre mig forståelig. Jeg prøvede derfor at sige at det jo ikke var sådan nogle levende fluer, hvortil Dina siger: neej... men de er jo nok også døde nu :laugh: http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/Smukke_Dina.jpg

Anmeld

2. oktober 2009

Roseanne-vb

Dina på 3½ ved morgenmaden siger pludselig: Ejner Ejner fire mand. Mor: hva betyder det? Dina: Arg det er bare et andet sprog...Fra Tyskland :woohoo:

Anmeld

2. oktober 2009

hyldig-vb

Andreas på to år står på spisebordet og er ved at få tegnet et omrids af sin fod på et stykke papir da far kommer hjem og udbryder: Hvad er det for nogle sure tær der er oppe på bordet. Andreas svarer: Far, de er ikke sure, de er glade. :laugh:

Anmeld

2. oktober 2009

-vb

Ronja 3 år Havde rødsprængte øjne pga. eksamner i sommers og Ronja kigger på mig og siger 'Dine øjne er gået istykker!' Ronja var med mig på toilettet og spurgte 'laver du lort?' hvorpå jeg svarer 'nej, jeg tisser bare'. Så siger hun 'så må du hellere spise svesker!' En dag havde jeg 2 forskellige strømper på og da Ronja spørger til dem, svarer jeg at makkerstrømperne var blevet væk. Ronja siger 'så må vi hellere tage en efterlysning!' Til historien hører at hendes sovebamse i institutionen var blevet væk og vi derefter havde sat en efterlysning op. Bamsen dukkede op efter et halvt år (!). Ronja i Vor frelser kirke spiraltårn: 'Jeg syns jeg skal bo her'. Jeg spurgte Ronja som havde fingeren begravet i næseboret; 'graver du guld?' og da hun efterfølgende puttede fingeren i munden spurgte jeg: 'smager det godt?'. Hun svarede 'ja, jeg spiser guld!'. Ronja som så eftermiddags børne-tvs 'Den lille prinsse' som hun plejer at se om morgenen, udbrød forvirret: 'har jeg sovet???'

Anmeld

3. oktober 2009

Emhætten-vb

min moster spurgte min ældste søn August, hvor han boede henne. August svarede efter lidt betænkningstid: 'Ved siden af naboen'. August 4 år.

Anmeld

3. oktober 2009

mildemoster-vb

Sif på 3 år blev for nylig storesøster. Hun var glad for sin nye lillebror, men syntes vist alligevel at det var lidt hårdt. I hvert fald spurgte hun indtil flere gange, hvornår vi skulle op på sygehuset og aflevere ham igen. Ved en anden lejlighed spurgte hun, hvornår han skulle tilbage i mors mave...:-) Nok var hun glad for ham, men nu var det altså nok!

Anmeld

3. oktober 2009

Fischer-vb

Lukas 3 år Mor; når nu storebror ikke vil være kæreste med Heidi mere, så vil jeg gerne være kæreste med hende. Storebror er 18 år og kæreste 17 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.