Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Sussi-vb

Oscar på 3 år skulle have en skjorte på, men ville ikke have den på og havde lidt svært ved at udtale ordet hvorefter han siger: 'Jeg gider ikke have det der score tøj på'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Sussi-vb

De sidder 3 to-årige drenge på potte hos dagplejeren og finder ud af at de alle har en tissemand. Så spørger Felix 'Har du også en tisse mand Grete' Hvorefter dagplejeren forklarer lidt om forskellen på mænd og kvinder. Så udbryder Felix ' Jeg jeg jeg skal nok købe en til dig Grete.................så bliver du glad igen egå'

Anmeld

1. oktober 2009

roo-vb

Malaika 2½ år. Malaika sidder på toilettet, og hun har nu siddet der et stykke tid uden held. Lige pludselig råber hun ganske vred : ' Kom nu ud din lort!' hehe

Anmeld

1. oktober 2009

Tess80-vb

Magnus 3½ år: Vi har været i kirke til fætter Benjamins dåb, og på vej ud ser Magnus en ældre dame, som ser ret gammel ud - hun går med rollator. Magnus går op på siden af hende og siger : 'du er gammel!', 'ja, det er jeg' svarer damen hvorefter Magnus konstaterer 'du dør snart' :unsure: *SUK* så er det svært at finde en grimasse der kan passe. Magnus 3,10 år: Mor til Magnus 'hvorfor virker dine ører bare ikke i dag ?' Knægten overvejer og svarer 'det er fordi, der ikke er mere strøm på, mor!' :klap: Ja, så kan jeg lærer det :mur:

Anmeld

1. oktober 2009

Pia H.-vb

Filippa på knap 2 år går tur med sin familie. Bag dem kommer pludselig to 'bumser' gående. Den ene med hvidt hår og langt hvidt skæg. Filippa skæver sig over skulderen, hiver mor i ærmet og hvisker: 'Der er julemanden.'

Anmeld

1. oktober 2009

Pia H.-vb

Mor og Filippa på tre år er ved at rydde op. Mor spørger Filippa hvor doktor-kassen er henne. Filippa svarer, at den sover dukken i. Mor spørger så: 'jamen, hvor er så dukken henne?' for at få at vide, hvor hun kan finde doktor-kassen. Filippa svarer: 'Dukken er jo nede i doktor-kassen.'

Anmeld

1. oktober 2009

Pia H.-vb

Far fortæller, at familien får besøg af en, der hedder Per og hans familie. Filippa spørger: 'Lige som lille-Per?' Far svarer, 'ja, han hedder Per lige som lille-Per.' Hvortil Filippa så ganske fornuftigt spørger: 'Har han Bodil (elefanten)med?'

Anmeld

1. oktober 2009

AnjaD-vb

Laura 4½ år Laura har været syg i weekenden og mandag ringer mor til Lauras læge for at høre om han vil se på hende. Inden da har Laura fået nej til at se fjernsyn da det har kørt hele weekenden og mor mener at man godt kan være syg uden at se tv hele tiden... Da mor er ved at være færdig med at tale med Lægen finder følgende episode sted. Laura spørg 'Hvem taler du med mor??' Mor 'med lægen...' Laura 'må jeg godt tale med ham ' Mor til lægen 'Har du travlt??' (Laura har haft et panisk forhold til lægen og han er meget opmærksom på at skabe et godt forhold til hende) Lægen 'lad mig bare få hende' Laura til lægen 'Må jeg godt se tv?????' Lægen sagde Ja og mor var sat til vægs Gg :woohoo:

Anmeld

1. oktober 2009

Pia H.-vb

Far spørger Lucas på 7 år, om han har leget godt på den lejr, som han lige havde været på sammen med sin farmor. Lucas svarer: 'Ja. Det er jo derfor det hedder en leger (lejr).'

Anmeld

1. oktober 2009

Pia H.-vb

Magne på knap tre år er med sin storesøster til ridning. Da han ser hende strigle hesten, siger han: 'Jeg vil også gerne feje hesten.'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.