Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 5 år: Til arrangement i Skovbørnehaven med bedsteforældre. Tæt på destinationen, råber Ellen i et iver om, at morfar skal skynde sig, at rulle vinduet ned i bilen' Morfar fik panisk åbnet vinduet, hvortil Ellen spørger 'Kan du dufte naturen, morfar?'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 2½ år: Vi havde fået en ældre præste-vikar med hvidt hår og skæg til vores julegudstjeneste. Disse gudstjenester tiltrækker mange folk, og derfor var fik vi de sidste pladser i våbenhuset med udsigt til prædikestolen. En uendelig langsommelig og kedelig prædiken var i gang, da Ellen pludseligt råbte af fulde lungers kraft: 'Se farmor, det er jo julemanden' mens hun pegede op på den ældre herre på prædikestolen. En hel fuld kirke skreg af grin... undtagen præsten.

Anmeld

29. september 2009

Mor til to-vb

Ida 2½ år: Far og Ida læse en bog om bondegårdens dyr. Far: ' det er et får.' 'Ja,' siger Ida og peger på lammet, 'og den der er en hundehvalpefår'.

Anmeld

30. september 2009

soltoft-vb

Når mor er på aftenarbejde, hygger drengene sig ved middagsbordet: Far: BØØVS Far omgående: Undskyld! Jakob på 5 år: Det gør ingenting...mor er her ikke!

Anmeld

30. september 2009

Caidas-vb

Der bliver snakket om hvad børnene vil være når de bliver store. Helene på 4½ år svarer: aner det ikke - voksen...måske

Anmeld

1. oktober 2009

Vintermor-vb

Caroline på 3, efter at hende to gode venner begge havde fået en lillebror: Mor, jeg vil gerne have en lillebror, men det skal altså være en pige.

Anmeld

1. oktober 2009

Charlotte.j-vb

Laura 5 år. Lauras far kigger ud over haven, han skal klippe hæk. Laura spøger sin far. Hvad laver du far? Far: jeg danner mig et overblik. Laura: hvorfor tager du ikke kikkerten.

Anmeld

1. oktober 2009

Pia82-vb

Camilla, 2½ år, ligger i sin seng, og mærker at dynen er mast helt ned i fodenden af betrækket. Camilla: mor, du skal lige ryste min dyne! Mor: hvorfor? Camilla: den er punkteret!

Anmeld

1. oktober 2009

Pia82-vb

Camilla, 2½ år, er med far i brusebad. Far fortæller, at nu vasker han Camillas arme, hænder, mave, ryg, numse osv... Camilla: skal du også vaske dig, far? Far: ja, selvfølgelig... Camilla: også på din 'hale'?!?!? :blush:

Anmeld

1. oktober 2009

hep1212-vb

vi var til middag hos et hold venner og Josefine på 2 år siger mmmmmm mor vi skal have boller i kaj. Det giver lige et helt andet syn på boller i karry :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.