Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2009

Caidas-vb

Freja ser på en mor, der sidder og ammer sit barn. Så siger hun: 'Mor har osse bryster - maange bryster' og så viser hun sine egne ved løfte brystkassen og stritte med maven. Freja, 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

LeneSHJ-vb

Vi sidder i sommerhuset og spiser. Min søn på 3 spørger 'Hvor er far'? Jeg har mad i munden så peger på den for at vise, at jeg ikke kan svare på grund af mad i munden. Hvorefter Jonas ser forskrækket på mig og udbryder 'Har du spist ham'? :)

Anmeld

28. september 2009

Mor-3-vb

Vi har babyboom i øjeblikket omkring os.. Så en aften, før vores datter Isabella på 4 år ska i seng, siger hun pludselig 'Mor jeg vil altsår ikke blive voksen' jeg kigger lidt undrende på hende og svare, hvorfor ikke skat.. hvor på hun så siger 'fordi jeg ikke, vil have en baby i maven :laugh: kunne altsår ikke lade være med at grine.. mens jeg fortæller hende, at det skal man ikke, det bestemmer man selv :cheer: hun har også haft mange gravide, om sig i sit korte liv, så mon hun har fået, det indtryk, af at det ska man bare :laugh:

Anmeld

28. september 2009

Hobitten-vb

Mormor passer Malte på 3 år og lillebror på 3 mdr. Malte spørger mormor hvad hun laver. 'Jeg giver lillebror en sutteflaske' (Det havde Malte ikke rigtig set før, da lillebror ellers kun blev ammet) Han spørger undrende 'Har du bryster mormor??' Og mormor må så forklare at det har hun, men at der ikke er mælk i, ligesom i mors... Senere (efter et større mudderbad i haven.. :P ) er Malte og mormor så i brusebad sammen. Malte kigger på mormor og siger overrasket: Jamen du har jo bryster - de er jo bare gamle... :laugh: :laugh:

Anmeld

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 4½ år: Ellen fik en bumselignende prik på skulderen. 'Mor, hvad er det?' (Mor:)'Jeg tror det er et myggestik' 'Hmm.... det kunne jo også være et nyt bryst der vokser frem'.... :laugh:

Anmeld

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 5 år: Ellen 5 år – på gåtur ned til veninden Emma. Far bærer lillesøster noget af vejen. Eftertænksomt: ”Far, må jeg egentligt gå så meget, når jeg har en ”fod-lort” ? (fodvorte)

Anmeld

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 5 år: I seng: 'Far, jeg er tørstig' – far: 'Så hent noget vand!' ”Nej far, for min fodlort (fodvorte) har lige fået medicin”.....

Anmeld

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 5 år: Sidder på bagsædet i bilen og er godt sur over, at hun skal køres først i skole. Men armene over kors øffer hun: 'Når jeg engang får børn, så vil jeg også bare køre dem i skole, for bagefter at køre hjem og se Disney Sjov'

Anmeld

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 4 år: På badeværelset med mor, som bruger G-streng: 'Mor, er dine underbukser gået i stykker?'

Anmeld

29. september 2009

Kisser76-vb

Ellen 5 år: Mor jeg har set et ”rævhul” i dag – (På sønderjysk udtales det som røvhul) – mor: 'Ej hvad? Har du set en anden ind i numsen?' ”Nej altså mor – det er sådan et hul ræven bor i”

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.