Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

rsoerensen-vb

Nora 3 år: 'Når jeg starter i skole, så skal jeg lære at læse, skrive, regne og tordne'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

hønsefødder-vb

Vores datter Signe på 4 år er i køøkkkenet med far og siger. 'er mor gået på barsel'. Hvortil far svarer at det er hun. Signe løber ind ind i stuen og siger til mig, der sidder i sofaen og læser: Jeg troede du var gået på barsel, men du sidder jo da bare der?'... ja, det er måske heller ikke til at vide hvor man går hen når man går på barsel :)

Anmeld

17. december 2009

hønsefødder-vb

Far har været i bad og står nu iført boxershorts og leger tarzan overfor Magnus 7 år. Se, søn, siger prøv at se mit vaskebræt! MAgnus ser på sin far og siger tørt'det der - det er vist nærmere et slaskebræt'... det var ligesom luften sev lidt ud af tarzan!!!

Anmeld

17. december 2009

MissM-vb

Naja 7 år kan godt lide at lege købmand og lege at man betaler med dankort. Hun skal købe noget og giver mig et kort, og siger: Mor så skal du give mig det, og sige at jeg skal skrive under. Jeg giver hende kortet, og beder hende skrive under, hvorefter hun begynder at stave til under :laugh: Kunne godt nok ikke lade være at trække på smilebåndet, men hvor skulle hun også vide fra hvad det at skrive under vil sige.

Anmeld

18. december 2009

Majbrit-vb

Anne på 2½ skal skiftes af far og er ikke helt tilfreds med situationen. Far siger til hende 'du er en værre lille rappenskralde' Anne ser sur ud svarer 'Nej far, mig ikke nogen skraldemand' :)

Anmeld

18. december 2009

Signe1704-vb

Jeg havde igår købt nye støvler til Mette 2 år uden hun var med. Da jeg spørger om de gør ondt nogle steder svarer hun: på knæet :laugh:

Anmeld

19. december 2009

-vb

Ronja på 3 år har været til sit andet besøg hos tandlægen (og efter at have haft slik debut på sin 3 års fødselsdag i august)- siger hun, meget klogt til sin far: 'Det er rigtigt nok hvad tandlægen siger: hvis man spiser for meget slik så får man sorte tæer!'

Anmeld

26. december 2009

Miska-vb

Suri på 2½ år. Far siger, Suri prøv at træk mig i fingeren. Suri trækker og far slår en prut. Prøv at træk igen, siger far, og endnu en prut kommer. Og igen 3. gang. Så siger Suri: Far træk også i min finger. Og far trækker i den lille pegefinger, men der sker ikke noget. Hvorefter Suri siger: Den virker ikke, far...

Anmeld

26. december 2009

Miska-vb

Suri på 2½ år. Vi er med bussen på vej hjem til mormor, da Suri siger højt: Hvad det lugter af? Jeg kan ikke lugte noget, og siger: Det er nok bare sådan bussen lugter. Hvorefter Suri siger endnu højere: Nej, det er mig der har slået en stor lugte-prut... ;)

Anmeld

27. december 2009

Mor til to-vb

Ida 2½ er på badeværelset, mens far skifter lillebrors ble. Ida: 'Hvad siger du far?' Far: 'Jeg siger ikke noget.' Ida: 'Hva'?' Far: 'Jeg siger ikke noget.' Ida: 'Hvad siger du ikke?' Far: 'Øh.' Ida: 'Hvorfor siger du ikke noget?'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.