Få dit barns guldkorn udgivet i bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

dots-vb

Fie har fået sin første rokketand og kommer glad hjem fra børnehaven, hvor hun har drøftet emnet med sine venner. '..og mor, når så tanden falder ud, så skal man bare lægge den under hovedpuden og så kommer tandfeen og gi'r én 10.000 kroner!' Fie - 5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Silje25-vb

Jeg må jo indrømme at denne her historie er uden barn navn og alder. Jeg ved ikke hvad drengen hedder, men vil gætte ham til at være en 6-7 år gammel. men jeg syntes logikken i historien er så firnurlig at i skal have den ;) jeg var på vej hjem med bussen en dag hvor det blæste helt forfærdeligt, da en dreng, hans mor og bedstemor stiger på bussen. Moderen siger 'Føj det blæser jo en Hel pilikan' Bedstemoderen 'Ja håret kommer jo helt i uorden!' Drengen 'Altså mit hår kommer Aldrig i uorden' Bedste 'Nå hvorfor så ikke?' Drengen 'Det er da fordi jeg går til fodbold' Ja et klasse eksempel på børne logik :D

Anmeld

21. januar 2010

kristinasp-vb

i skal da lige ha en fra oliver 2 år han har lige lært peter mys (op følese med et fingere kys)af kenden det fleste ander kender ham vist som den gule bjørn peter plys

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

Mor have holdt Gustav, på 3, hjemme fra børnehave, fordi han var snottet. Budskabet om at blive 'holdt hjemme' var tilsyneladende gået rent ind, for da farmand blev hjemme den følgende dag, spurgte Gustav: 'Er det mor, der holder dig hjemme?'

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

Mor og Gustav, på 3, sidder og spiser. Mor er sulten og kaster nærmest maden ind i munden. Da hun bliver opmærksom på sine dårlige madvaner siger hun, som en undskyldning: Ih, sikke mor æder. Hvorefter Gustav spørgende svarer: Er du en ædderkop? (edderkop) ;)

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

Hvid jul var overstået - troede vi! En morgen i det nye år, opdagede mor og Gustav, at det sneede. Med stor begejstring råbte Gustav: Det sner! Jubiiiii, det er jul! Så måtte mor forklare, at det desværre ikke betød, at det var jul igen, bare fordi det sneede. Øv, da osse! :(

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

Mor var klar til at tage på arbejde, mens Gustav, på knap 3, blev morgenpuslet af sin farmand. Mor var i lidt nedtrykt humør, og i håb om at blive muntret lidt op sagde hun: 'Gustav, sig noget sødt til mig!' Gustav tænkte sig lidt om, hvorefter han, med et stort smil på læben, udbrød: 'SAFTEVAND!' Mors dag var reddet!

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

:-) Ha, ha, ha! Den bør bare komme med i bogen! :-)

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

Jeg henviste til historien om drengen på halvandet år, der sagde VOV VOV, da han så en dame i pels! Jeg navigerer vist ikke så godt i det her Forum. Sorry!

Anmeld

22. januar 2010

Barbara-vb

Gustav, 3 år, 4 mdr. Gustav sidder ved frokostbordet, i børnehaven, sammen med sine kammerater. Snakken er i fuld gang omkring døden, da en af hans små kammeraters far, desværre døde for et par år siden. Gustav griber om sin hals og udbryder: 'Hvis man gør sådan her - så er det bare den vej', mens han peger op i luften. Desuden fik en af hans små muslimske kammerater understreget at: Allah dér (mens han pegede op i luften) Satan dér (men han pegede ned i gulvet) Så var det li'som på plads! :-) :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.